ناروی-برای-میزبانی-از-مذاکرات-بین-الأفغانی-آمادگی-دارد

معاون وزارت امور خارجه کشور شاهی ناروی در دیدار با رییس اجراییه افغانستان گفت که کشورش مانند همیشه آماده است تا از مذاکرات صلح بین الأفغانی میزبانی نماید.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان امروز شنبه( ۱۰، حوت) با اودن هالورسن معاون وزارت امور خارجه کشور شاهی ناروی در دفتر کارش در قصر سپیدار ملاقات کرد.

رییس اجراییه در این ملاقات از کمک‌های همیشگی ناروی برای افغانستان و از تشریف آوری آقای هالورسن در این روز مهم به کابل تشکر و قدردانی کرد.

عبدالله در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد که صلح از اولویت‌های حکومت و مردم افغانستان است و امضای توافق‌نامه میان امریکا و طالبان نخستین گام در این راه به شمار می‌رود. رییس اجراییه همچنان افزود که آماده است برای موفقیت این روند همکاری همه جانبه نماید و از تمام طرف‌ها خواست از این فرصت استفاده نمایند.

معاون وزیر خارجه ناروی با تشکر از رییس اجراییه گفت که آمده است تا در این روز مهم در کنار مردم افغانستان باشد و کشورش مانند همیش آماده است تا از مذاکرات صلح بین الأفغانی میزبانی نماید.

آقای هالورسن ابراز امیدواری نمود که تمام طرف‌ها با تدبیر با تحولات برخورد نمایند و از فرصت ایجاد شده برای صلح استفاده نمایند. وی همچنان از ادامه کمک‌های کشورش برای افغانستان اطمینان داد.

این درحالی است که توافقنامه صلح، امروز شنبه ۲۹ فبروری (۱۰، حوت) میان مقام‌های ارشد امریکایی و نمایندگان طالبان در حضورداشت برخی از نمایندگان کشورهای منطقه و جهان در قطر امضا می شود.

 

ناروی برای میزبانی از مذاکرات بین الأفغانی آمادگی دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد