ناروی-در-راستای-حمایت-از-مردم-افغانستان-وعده-سپرد

صدراعظم کشور شاهی ناروی طی پیامی، انتخاب مجدد رئیس جمهور غنی را تبریک گفته و افزوده است که در راستای حمایت از تلاش ها در خصوص صلح و آوردن ثبات برای مردم افغانستان، متعهد می باشد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ آمده است که عنوانی محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان پیام تبریکیه از سوی ارنا سولبرگ صدراعظم کشور شاهی ناروی به مناسبت انتخاب مجدد شان بحیث رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، مواصلت ورزیده است.

در این پیام صدراعظم ناروی، مراتب تبریکات خویش را به‌خاطر انتخاب مجدد محمد اشرف غنی بحیث رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، ابراز کرده است.

وی نگاشته است: می خواهم با اغتنام از فرصت به شما اطمینان دهم که ناروی در راستای حمایت از تلاش ها در خصوص صلح و آوردن ثبات برای مردم افغانستان، متعهد می باشد.

صدراعظم ناروی ضمن اینکه بر ادامۀ همکاری ها میان دو کشور تاکید کرده، نگاشته است: ما امیدواریم سیاستمداران افغان در یکپارچگی با همدیگر از فرصت های که برای تامین صلح به میان آمده، استفاده نمایند.

این درحالی است که تنش میان ارگ و سپیدار با وجود پا درمیانی های ایالات متحده امریکا و رهبران سیاسی افغانستان هنوزهم ادامه دارد.

ناروی در راستای حمایت از مردم افغانستان وعده سپرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد