نام-افغانستان-به-جنگ-و-مرگ-گروه-خورده-است

رییس جمهور غنی خطاب به بازیکنان تیم کرکت گفت که شما از کشوری نماینده‌گی می‌کنید که نامش به جنگ و مرک گره خورده‌است؛ اما شما کلمۀ زنده‌گی را به آن اضافه نموده‌اید.

به گزارش افغان نیوز: ارگ گفته‌است که محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور شام روز گذشته به بازیکنان تیم ملی کرکت کشور، مدال‌های دولتی غازی محمد ایوب‌خان فاتح میوند و مکافات نقدی تفویض کرده‌است.

رییس جمهور غنی گفته که تیم ملی کرکت افغانستان سفیران واقعی کشور است و افزوده که شما از کشوری نماینده‌گی می‌کنید که نامش به جنگ و مرک گره خورده‌است؛ اما شما کلمۀ زنده‌گی را به آن اضافه نموده‌اید.

آقای افزوده که شما با تلاش‌ها و موفقیت‌های تان به همه نشان دادید که افغان‌ها به گونۀ منظم و منسجم این چنین افتخارات و قهرمانی را کسب می‌نمایند و علاوه کرده که تیم ملی کرکت در سال جاری در شرایط دشوار، افغانستان را در سطح بین‌الملل افتخار بخشیدید.

رییس جمهور کشور ضمن مبارک گویی به تیم ملی کرکت به‌خاطر راه‌یابی شان در مسابقات جهانی ۲۰۱۹، اظهار کرده که ورزش‌کاران افغان با صداقت و دیسپلین و در تطبیق قوانین بین‌المللی بی‌نظیر بوده‌ و خاطر نشان نموده که این دیسپلین در سراسر افغانستان رایج گردد.

از سوی‌هم، آقای غنی تاکید کرده که مداخله سیاسی در تیم ملی کرکت جای نداشته و قابل قبول نمی‌باشد و بیان کرده که همه‌ مشکلات ورزش‌کاان و به خصوص مشکل زمین به گونۀ اساسی حل خواهد شد.

نام افغانستان به جنگ و مرگ گروه خورده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد