نبیل-خطاب-به-خلیل‌زاد-اجازه-نمی‌دهم-به-مردم-افغانستان-اهانت-شود

رییس پیشین امنیت ملی خطاب به زلمی خلیل‌زاد اعلام نموده که با اعضای شامل فهرست هیأت گفت و گو کننده مخالفت ندارد، اما اجازه نمی دهد با شهروندان افغانستان اهانت صورت گیرید.

به گزارش افغان نیوز: رحمت الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی، و نامزد ریاست جمهوری افغانستان، در رابطه به فهرست تشکیل شده از سوی حکومت وحدت ملی کشور برای گفت و گو با گروه طالبان، در صفحه تویتر خود از آقای خلیلزاد خواسته است تا صادقانه جواب بدهند که آیا این فهرست به گونه ی درست تنظیم شده است و یا خیر؟

آقای نبیل تاکید کرده است که او با اعضای شامل فهرست هیأت گفت و گو کننده مخالفت ندارد، اما اجازه نمی دهد با شهروندان افغانستان چنین اهانت صورت گیرید، به تعبیر آقای نبیل، این فهرست همان فهرستی است که دست کم دو هفته پیش از سوی آقای خلیل زاد ترتیب شده بود و حکومت نیز آن را منحیث فهرست پیشنهادی خود به جانب طالبان سپرده است.

در همین حال، جاوید فیصل، سخن‌گوی دفتر شورای امنیت ملی می‌گوید که قرار نیست هیأتی از گروه طالبان امروز (شنبه، ۹ حمل) به کابل سفر کند.

آقای فیصل در یک پیام تویتری نوشته است که طالبان تا کنون نه تنها که با آتش‌بس موافقت نکرده‌اند، بلکه خشونت در برابر افغان‌ها را به هدف گروگان‌گیری افزایش داده‌اند.

این درحالی است که روز گذشته، زلمی خلیلزاد فرستاده ی ویژه وزارت خارجه امریکا برای صلح افغانستان از همگانی شدن لیست حکومت برای مذاکره با گروه طالبان استقبال کرد.

نبیل خطاب به خلیل‌زاد: اجازه نمی‌دهم به مردم افغانستان اهانت شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد