نبیل-ما-در-برزخ-شكست-روانی-و-سياسى-به-سر-ميبريم

رحمت‌الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی در پیوند به افزایش ناامنی‌ها و ترورهای هدفمند می‌گوید که ما اکنون در برزخ شكست روانى و سياسى به سر ميبريم. اگر شكست سياسى ما قطعى شد، در وضعيت خطرناكى قرار خواهيم گرفت.

به گزارش افغان نیوز: آقای نبیل در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که اگر حكومت خواسته باشد، مهار اين وضعيت ممكن است، به‌شرطي‌كه از حباب خود شيفتگى و خود خواهى بيرون آيند.

وی می‌افزاید: تجربه نشان داده است كه سه شكست پيهم واقع ميشود، يكم :شكست روانى؛ دوم: شكست سياسى؛ سوم: شكست نظامى. به نظرم ما تا فعلن در برزخ شكست روانى و سياسى به سر ميبريم. اگر شكست سياسى ما قطعى شد، بدون ترديد ما در وضعيت خطرناكى قرار خواهيم گرفت.

نبیل می‌گوید که با لفاظى‌ها و خيره سرى ها نبايد زمينه رابراى چنين وضعيت خطرناك آگاهانه و يا هم غير آگاهانه  فراهم سازيم. زیرا حكومت بدون تحليل به كشتى بدون قطب نما ميماند كه باعث غرق شدن تمام سرنشينان كشتى شده ميتواند.

این درحالی است که به سلسله ترورهای هدفمند؛ فرشته کوهستانی فعال مدنی و مدافع حقوق زن روز گذشته در یک حملۀ تروریستی در منطقه دهنو ولسوالی حصۀ اول کوهستان ولایت کاپیسا، همراه با برادر کوچکش کشته شدند.

رئیس جمهور غنی ضمن محکوم نمودن این حملۀ، آنرا ضد ارزش های بشری و اسلامی دانسته، می‌گوید که طالبان و سایر گروه های تروریستی متاسفانه در این اواخر با تشدید خشونت در نقاط مختلف کشور، افراد ملکی را هدف قرار میدهند و تاسیسات عام المنفعه را آسیب  می رسانند.

نبیل: ما در برزخ شكست روانی و سياسى به سر ميبريم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد