نتانیاهو-یک-تروریست-ضعیف-است

رییس‌جمهور ترکیه در ادامه جنگ لفظی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، گفت که نتانیاهو یک تروریست ضعیف است و سلاح هسته‌ای نمی‌تواند به او کمک کند.

به گزارش افغان نیوز: به نقل از الوقت، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه جنگ لفظی رسانه‌ای با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر سر کشتار تظاهرکنندگان غیرمسلح فلسطینی، نتانیاهو را «تروریست» خواند.

روز  جمعه هزاران نفر از اهالی غزه، با برپایی راهپیمایی سالانه «بازگشت» در چهل و دومین سالگرد روز زمین، اجرایی شدن قطعنامه ۱۹۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد و ایجاد امکان بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین‌های غصب‌شده را خواستار شدند.

اردوغان که در نشست حزب حاکم عدالت و توسعه در شهر آدانا سخن می‌گفت، در ادامه افزود: «نیازی نیست که به جهانیان بگوییم که ارتش اسرائیل چه قدر ظالم است. با نگاه به اوضاع غزه و قدس می‌توان دید که این دولت تروریستی چه می‌کند.»

رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه سخنان آتشین خود، خطاب به نتانیاهو گفت: «تو خیلی ضعیف هستی و سلاح هسته‌ای نمی‌تواند از تو دفاع کند.»

رژیم صهیونیستی که گمان می‌رود بزرگ‌ترین زرادخانه هسته‌ای خاورمیانه را در اختیار داشته باشد، عضو ان‌پی‌تی نیست و به هیچ یک از بازرسان بین‌المللی اجازه بازدید از تأسیسات هسته‌ای خود را نمی‌دهد.

اردوغان که ارتش کشورش را هم مورد تهاجم لفظی نتانیاهو دیده بود، از ارتشی‌های ترکیه هم دفاع کرد و گفت: «ما در حال مبارزه با تروریست‌ها هستیم اما این برای تو (نتانیاهو) جای نگرانی نیست زیرا خودت رهبر یک دولت تروریستی هستی.»

نتانیاهو یک تروریست ضعیف است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد