نخستین-جلسه-کمیته-رهبری-توزیع-شناسنامه-های-برقی-برگزار-شد

نخستین جلسه کمیته رهبری توزیع تذکره الکترونیکی؛ در حضور استاد سرور دانش معاون رئیس جمهور و داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی ، با شرکت مسؤلان اداره مرکزی ثبت احوال نفوس برگزار شد.

به گزارش افغان نیوز: در فرمان شماره 69مؤرخ 22/2/1396 مقام عالی ریاست جمهوری مبنی برتوزیع تذکره الکترونیکی پیش بینی شده است که به منظور بهبود روند توزیع تذکره الکترونیکی، رسیدگی به موقع به معضلات و مشکلات و نظارت مؤثر از تطبیق این برنامه، کمیته ای زير نظر استاد دانش معاون دوم ریاست جمهوری و داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی ایجاد گردد.

براساس فرمان یاد شده، نخستین جلسه کمیته مذکور امروز دایر شده و موضوعات مربوطه به بحث گرفته شد.

داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه حکومت ضمن تأکید بر تطبیق تعهد حکومت در توزیع تذکره الکترونیکی گفت که توزیع تذکره الکترونیکی یک برنامه بزرگ ملی است که به حمایت همه جانبه دولت وملت نیازمند می باشد.

دراین جلسه، استاد دانش معاون رئیس جمهور توزیع تذکره الکترونیکی و رسیدگی به مشکلات موجود در روند توزیع تذکره را یک اولویت اساسی خوانده گفت که هیأت رهبری حکومت مصمم است که به تعهد خود در قبال توزیع تذکره الکترونیکی عمل نماید.

همایون محتاط سرپرست اداره مرکزی ثبت احوال نفوس از کار کرد و روند اجراآت آن اداره در بخش های پروسه استخدام، پروسه تدارکات، تنظیم اسناد مورد نیاز ثبت نام و مسایل مالی به جلسه گزارش داد.

همچنین دراین جلسه براساس پیشنهاد اداره مرکزی ثبت احوال نفوس، عضویت نمايندگان وزارت امور داخله، وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، وزارت مالیه، اداره مستقل ارگانهای محلی و اداره امور ریاست جمهوری در کمیته رهبری توزیع تذکره الکترونیکی مطرح گردیده و مورد تأیید قرا گرفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس اجرائیه حکومت، ضمن تقدیر از کارکرد و اجراآت اداره ثبت احوال نفوس در امور محوله، بر تسریع روند توزیع تذکره الکترونیکی و رسیدگی به مشکلات موجود در آن اداره تأکید ورزیده و بر اجراآت بهتر و به موقع آن، هدایات لازم را صادر نمودند.

نخستین جلسه کمیته رهبری توزیع شناسنامه های برقی برگزار شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد