نشست-مقام-های-امریکایی-در-مورد-سوریه-بی-نتیجه-پایان-یافت

نشست دونالد ترمپ، رییس‌جمهور ایالات متحده امریکا با مقام‌های امنیتی این کشور در بارۀ حملۀ نظامی به سوریه بی‌نتیجه پایان یافت.

به گزارش افغان نیوز: دونالد ترمپ، رییس جمهور امریکا به منظور تصمیم گیری در بارۀ این‌که آیا بر سوریه حملۀ نظامی کند یا نه، نشستی را با مقام های امنیتی این کشور در کاخ سفید برگزار کرد، اما این نشست بدلیل اختلاف نظرها بی نتیجه پایان یافت.

دیروز، سخن‌گوی کاخ سفید نیز گفت که هنوز تصمیم حملۀ نظامی بر سوریه از سوی امریکا نهایی نشده است، اما قرار بود در این نشست نهایی شود.

پیش از این، دونالد ترمپ، در پیام تویتری اش تهدید کرده بود که سوریه آمادۀ پرتاب موشک از سوی امریکا باشد، اما روسیه می‌گوید، هر موشکی که از سوی امریکا به سوریه پرتاب شود، آن را نابود خواهد ساخت.

این در حالی است که در یک حملۀ کیمیایی به روز شنبۀ گذشته در سوریه، دست کم چهل نفر جان باختند و بیش از ۵۰۰ تن دیگر آسیب دیده اند.

ایالات متحده و شماری از کشورهای غربی دیگر، حکومت بشارالاسد را عامل این حمله میداند و آن را نکوهش میکنند.

کاخ سفید میگوید که رهبران ایالات متحده، بریتانیا و شماری دیگر از کشورهای غربی، میخواهند واکنش مشترکی را برعلیه حکومت بشارالاسد از بهر این حملۀ کیمیاوی، داشته باشند، اما تاکنون روی چگونگی بروز این واکنش، به توافق نرسیده اند.

نشست مقام های امریکایی در مورد سوریه بی نتیجه پایان یافت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد