نصب-بیرق-داعش-بر-موتر-های-ارتش

بعد از نشر تصاویر بیرق های داعش بر موترهای هاموی ارتش، جنرال دولت وزیر می گوید نیروهای ارتش به دلیل موفقیت و شکست داعش این بیرق را بر موترهای زرهی شان نصب نمودند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت دفاع ملی می‌گوید که نیروهای ارتش پس از حملات مرگبار علیه گروه داعش در ولایت ننگرهار، برای نشان دادن اظهار شادمانی و خوشی، بیرق‌های این گروه را بر وسایط زرهی و نقلیه خود نصب کرده بودند.

در روزهای اخیر تصاویر از تانک‌های حاموی و وسایط نیروهای ارتش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد بر این وسایط در کنار پرچم افغانستان بیرق سیاه گروه دولت اسلامی (داعش) نیز نصب شده است.

جنرال دولت وزیری، سخن‌گوی وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه‌یی این رفتار نیروهای ارتش را توضیح داده و گفته است که «نیروهای اردوی ملی به‌خاطر این موفقیت و شکست گروه دهشت‌افگن داعش، بیرق‌های آنان را در وسایط زرهی و نقیله خویش به اهتزاز آورده تا اینکه خوشی خویش را اظهار نموده باشند.»

به گفته‌ی آقای وزیری، هفته گذشته نیرو های امنیتی افغانستان در ولسوالی‌های اچین، خوگیانی و بتی‌کوت ولایت ننگرهار بر مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش حملات مرگبار را انجام داده بودند. آقای وزیری افزوده که در این عملیات‌ها خسارات مالی و جانی به گروه داعش وارد و مقدار سلاح، مهمات و بیرق‌های این گروه به‌دست آمده بود.

آقای وزیری می‌گوید نشر تصاویر این وسایط با پرچم افغانستان و گروه داعش در شبکه‌های اجتماعی باعث نگرانی برخی رسانه‌ها شده بود. او افزوده: «ما به هموطنان خویش اطمینان میدهیم که نیروهای دفاعی و امنیتی افغان در مقابل داعش و دیگر گروه‌های تروریستی قهرمانان آشتی ناپذیر بوده و هیچگاهی هم در مقابل این دشمنان بشریت از هرنوع قربانی دریغ نکرده و نمی‌کند.»

هفته گذشته بیش از صد تن از جنگجویان داعش در ولایت‌های ننگرهار و جوزجان کشته شدند.

نصب بیرق داعش بر موتر های ارتش

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد