نصیحت-مادر-گلچهره-به-محقق-مردم-را-مسخره-نکنید-

رحمت‌الله نبیل با نشر تصویری در صفحه فسبوک، خطاب به محمد محقق گفته است که نصيحت مادر گلچهره را گوش و عقل جمعی را به مسخره نگیرید!

به گزارش افغان نیوز: رحمت الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی کشور به عنوان "شوخى با محترم استاد محقق" در صفحه فسبو‌ک‌اش نوشته است که ما از نوع توافق تان با اشرف غنی چیزی نمی‌پرسیم؛ زیرا همه می‌فهمند که برای چه و با مشوره کی کنار رییس جمهور رفتید!

وی می‌افزاید؛ حالا که کنار اشرف غنی رفتی، فدای روح سرگردانت شوم، عقل جمعی را به مسخره نگیرید، بد است.

آقای نبیل این سخنان را با نشر یک عکس زیر عنوان "نصيحت گلچهره آبى به محترم استاد محقق" با لهجه هزارگی در فسبوک‌اش منتشر کرده است.

اصل متن نبیل: "توخ كو؛ حال كو با اشرف غنى جور آمدى، مو پرسو نمونى؛ كى بر چى و با ماشوره كى رافتى؟ پَگ قوما موفامن! مگر صادقه روح سرگردانت شوم، بالدى عقل مردوم خيلخندى نكو؛ بسيار بده!"

در همین حال، رحمت‌الله نبیل در یک متن جداگانه نوشته است که بخش‌های مسئول در حکومت دروازه‌های رابطه را با ما بنابه دلایل سیاسی بسته‌اند و بالاى ما تحريم اطلاعاتى وضع كرده اند، اما مانعی نیست و ما در راستای اطلاع رسانی به مردم، وظیفه‌ی ملى و وجدانی خود را ادا می‌نماییم.

این درحالی است که آقای محقق از آغاز به قدرت رسیدن اشرف غنی در سال ۲۰۱۴ در طیف مخالفان او قرار گرفت و از جمله کسانی بود که همواره شدیدترین انتقادها را متوجه غنی می‌دانست و هرگز نتوانست با او سر سازش داشته باشد.

اما چندی قبل، رییس‌جمهور غنی، محمد محقق را به‌عنوان مشاور ارشدش در امور امنیتی و سیاسی برگزید. خبری که بسیاری از هوادران و مخالفان محقق را متعجب کرد.

نصیحت مادر گلچهره به محقق: مردم را مسخره نکنید!

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد