نماینده-پاکستان-پیام-صلح-برای-کابل-آورده-ایم

نماینده سیاسی دولت اسلام آباد در پنجمین نشست پلان عمل افغانستان و پاکستان در کابل گفت که ما پیام صلح و همبستگی آورده ایم، بنابراین روی مشترکات و نقاط مثبت هر دو کشور باید کار کنیم.

به گزارش افغان نیوز: پنجمین نشست پلان عمل افغانستان و پاکستان برای صلح و همبستگی، روز یک شنبه(31، سرطان) در مقر وزارت امور خارجه کشور دایر گردید.

حکمت خلیل کرزی، معین سیاسی وزارت امور خارجه کشور در این نشست گفت؛ پلان عمل افغانستان و پاکستان برای صلح و همبستگی دایر شده که شامل بخش های سیاسی، نظامی، اقتصادی امنیتی و مهاجرت می باشد.

از سوی هم تهمینه جنجوا، نماینده سیاسی کشور پاکستان در این نشست تاکید داشت؛ ما وعده می دهیم که در این برنامه به یک تفاهم برسیم، چنانچه که ۲۸ نفر از به نمایندگی از دولت اسلام آباد در این جلسه حضور دارند.

وی افزود؛ ما پیام صلح و همبستگی را آورده ایم و دولت پاکستان از صلح افغانستان استقبال می کند. آقای جنجوا اظهار داشت که به مشکلات نباید دامن بزنیم بلکه باید روی مشترکات و نقاط مثبت هر دو کشور کار کنیم.

این درحالی است که هیئت‌های هر دو طرف در نشست چهارم شان نیز توافق کرده بودند که تطبیق مؤثر و کامل پلان عمل افغانستان و پاکستان برای صلح و همبسته‌گی، برای رسیدن به هدف مشترک محو کامل تروریزم و دست‌یابی مردمان دو کشور به صلح، رفاه، ثبات و توسعه، نقش به سزایی را ایفا می‌کند.

نماینده پاکستان: پیام صلح برای کابل آورده ایم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد