نمایندگان-مردم-در-شورای-ولایتی-غزنی-فرار-کردند

شاه‌حسین مرتضوی، مشاور رییس جمهور غنی در امور فرهنگی می‌گوید که اعضای شورای ولایتی ولایت غزنی همگی فرار کرده اند.

به گزارش افغان نیوز؛ آقای مرتضوی، امروز یک‌شنبه(۲۷، سرطان) در صفحه فسبوک‌اش نوشته است که اعضای شورای ولایتی ولایت غزنی همگی این شهر را ترک کرده اند. 

به گفته وی؛ دیروز آقای جامی به نکته خوب اشاره کرده بود؛ اگر هر عضو شورای ولایتی، ده الی صد نفر را بسیج می‌کردند، یک کمک بزرگ بود. 

مشاور رییس جمهور غنی در امور فرهنگی می‌گوید که فرار و انتقاد در وضعیت دشوار  تنها گزینه مهم نمی‌باشد؛ زیرا غزنی به حمایت همه ضرورت دارد.

در همین حال، وزارت دفاع ملی کشور می‌گوید که جنگجویان گروه طالبان ساختمان ولسوالی مالستان ولایت غزنی را توسط بمب ازبین بردند.

مرتضوی در مورد سقوط و انفجار ساختمان ولسوالی مالستان غزنی، نوشته است که نقش خایین محلی، موجودیت عساکر خیالی و عدم استفاده موثر از امکانات دفاعی نیاز جدی به بررسی دارد؛ اما اولویت فعلی آزادی مالستان و نجات مردم از سایه وحشت است.

این درحالی است که طالبان در ولسوالی‌ها و حومه‌های شهر غزنی به شدت تاخت و تاز دارند؛ مردم را آزار و زیر بناها را تخریب می‌کنند.

ساکنان محل نیز می‌گویند که طالبان با اعلام امارت اسلامی در این ولسوالی چنان وحشتی خلق کرده که مردم نمونه آن را حتا در زمان ملا عمر هم ندیده بودند.

نمایندگان مردم در شورای ولایتی غزنی فرار کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد