نهاد-ریاست-جمهوری-سفر-مشروط-غنی-به-پاکستان-را-تکذیب-کرد

سرپرست دفتر سخنگو ریاست جمهوری کشورمان امروز انتشار خبر سفر مشروط اشرغنی به پاکستان را تکذیب نموده و این خبر را یک شایعه عنوان کرد.

به گزارش افغان نیوز: شماری از رسانه ها گزارش داده اند که هیئت پارلمانی پاکستان و رئیس سازمان استخبارات آن کشور در جریان سفر شان به افغانستان آقای غنی را به اسلام آباد دعوت کرده است.

این رسانه ها گزارش دادند که آقای غنی این دعوت را به صورت مشروط پزیرفته است که باید پاکستان سران مخالفان مسلح را در خاک آن کشور بازداشت نماید، حملات راکتی به ولایات شرقی افغانستان متوقف گردد و تاسیسات نظامی پاکستان نیز در امتداد خط دیورند ساخته نشود.

اما شاه حسین مرتضوی سرپرست دفتر سخنگویی ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار افغان نیوز؛ دعوت مقام های آن کشور از رئیس جمهور کشورمان را به شدت رد کرد.

وی گفت که در جریان دیدار مقام های پاکستانی با رئیس جمهور غنی بر احیای اعتماد دوباره میان دو کشور تاکید شده است، تا روابط دوستانه میان افغانستان و پاکستان ادامه یابد.

روز شنبه گذشته هیئت پارلمانی پاکستان که نمایندگان اکثر ایالت های آن کشور در آن حضور داشت وارد افغانستان گردید و با هیئت اداری دو مجلس شورای ملی، رئیس اجرائیه و رئیس جمهور دیدار کردند.

بعد از آن رئیس سازمان استخبارات پاکستان به کابل آمد و با مقام های نظامی و شخص رئیس جمهور دیدار و گتفگو نمود.

نهاد ریاست جمهوری سفر مشروط غنی به پاکستان را تکذیب کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد