نهاد-های-دولتی-به-گزارش-های-تحقیقی-رسانه-ها-توجه-نمایند

رئیس اجرائیه کشور می گوید که نهاد های دولتی باید گزارش های تحقیقی رسانه ها که در مورد فساد اداری در ارگان های مختلف به نشر میرسد را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش افغان نیوز: داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور امروز دوشنبه (30 دلو) در نشست جلسه شورای وزیران بیان کرد که گزارش های تحقیقی رسانه برای مبارزه با فساد کار ساز است.

رییس اجراییه کشور در این خصوص از نهادهای مسوول خواست که گزارش‌های تحقیقی رسانه‌ها دربارۀ فساد در نهادهای دولتی را باید مورد توجه و ارزیابی قرار دهند.

دوکتور عبدالله عبدالله افزود که یک هیأت از دارالانشای شورای وزیران موظف می‌شود تا با اداره‌های ذیربط گزارش‌های تحقیقی اخیر را بررسی کنند.

قابل ذکر است که بار ها رسانه های کشور در مورد فساد در نهاد های مختلف کشور گزارش های تحقیقی زیادی را به نشر رسانده اند، اما در برخی موارد این گزارش ها از سوی نهاد های دولتی مورد پیگری قرار نگرفته است.

رئیس اجرائیه کشور در بخش دیگر سخنانش هفتۀ خروج قشون سرخ از افغانستان را تبریک گفت و گرامی‌داشت از این روز را یادآور قهرمانیِ بی‌سابقۀ ملت افغانستان خواند.

رییس اجراییه کشور علاوه کرد که مردم افغانستان با هزینۀ بالا و با دادن صدها هزار شهید، افراد دارای معلولیت و میلیون‌ها مهاجر آزادی کشور را کسب کردند.

دوکتور عبدالله عبدالله ابراز داشت که در نتیجۀ جهاد و مقاومت مردم افغانستان، یک صفحۀ جدید در تاریخ جهان ثبت شد.

نهاد های دولتی به گزارش های تحقیقی رسانه ها توجه نمایند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد