نیروهای-افغان-در-خط-نخست-مبارزه-با-تروریزم-قرار-دارند

رئیس جمهور غنی در دیدار با قوماندان عمومی ماموریت حمایت قاطع ناتو گفت که نیروهای افغان در خط نخست مبارزه با تروریزم قرار دارند و در این راستا همکاری و حمایت مشترک جامعه جهانی، مهم می باشد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان شام دیروز جنرال سکات میلر قوماندان عمومی ماموریت حمایت قاطع ناتو را به حضور پذیرفت.

جنرال میلر از ظرفیت و توانایی های محاربوی روز افزون نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان را ستایش کرد و عملیات های اخیر این نیروها را بخاطر سرکوب تروریست ها، موفق خواند.

جنرال سکات میلر افزایش سطح هماهنگی میان نیروهای امنیتی و دفاعی افغان را دلیل پیروزی آنان دانست و گزارش از ارزیابی های خویش را از ارگان های امنیتی و دفاعی، با رئیس جمهور شریک ساخت.

سکات میلر گفت که نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان دشمن را در جنگ شکست داده اند و در این اواخر افراد کلیدی تروریست ها را از بین برده اند، همچنان ساحات زیادی را از نزد آنان دوباره تصرف کرده اند.

رئیس جمهور ضمن ابراز تشکر از همکاری ها و حمایت دوامدار ناتو از نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان، گفت که سطح هماهنگی میان نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان به گونۀ بی پیشینه افزایش یافته است و این کار سبب پیروزی عملیات آنان در مقابل تروریست ها شده است.

رئیس جمهور غنی گفت که نیروهای افغان در خط نخست مبارزه با تروریزم قرار دارند و در این راستا همکاری و حمایت مشترک جامعه جهانی، مهم می باشد.

نیروهای افغان در خط نخست مبارزه با تروریزم قرار دارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد