هراس-افگنان-طالب-روحیه-جنگی-شان-را-از-دست-داده-اند

سرپرست وزارت امور داخله تصریح نمود که راس افگنان طالب روحیه جنگی شان را در برابر نیروهای امنیتی و دفاعی کشور از دست داده اند و اکنون به ویرانی تأسیسات و پروژه های عام المنفعه روی آورده اند.

به گزارش افغان نیوز: به تعداد 190 تن از محصلین داخل خدمت پولیس وزارت امور داخله که چهار سال قبل از سوی دانشگاه تحصیلات عالی رهبری پولیس "استاف کالج" جذب گردیده بودند، پس از به اتمام رساندن این دوره تحصیلی، روزگذشته سند فراغت شان را از سوی سرپرست وزارت امور داخله بدست آوردند.

محمد مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله در این محفل گفت که مدیریت و رهبری این وزارت به کدر های مسلکی و تخنیکی نیازمند است و به همین منظور رهبری وزارت امورداخله اقدامات لازمی را در راستای بلند بردن سطح مهارتهای مسلکی منسوبین پولیس ملی کشور انجام داده است.

سرپرست وزارت امور داخله همچنان در بخش دیگر سخنان اش در این محفل، به دستاوردهای نیروهای امنیتی و دفاعی و به ویژه نیروهای پولیس در یک هفته پسین اشاره نموده گفت که در جریان یک هفته پسین نیروهای قهرمان امنیتی و دفاعی کشور ساحات زیادی از اراضی کشور را از دست تروریستان طالب آزاد ساخته و به آنان در نقاط مختلف کشور تلفات سنگین وارد کرده اند.

وی تصریح کرد که به همین دلیل هراس افگنان طالب روحیه جنگی شان را در برابر نیروهای امنیتی و دفاعی کشور از دست داده اند و به ویرانی تأسیسات و پروژه های عام المنفعه روی آورده اند.

در همین حال، پاسوال محمد جمعه عدیل قوماندان تحصیلات عالی رهبری پولیس، ضمن ارایه گزارش از کارکرد این قوماندانی، از حمایت بی دریغ رهبری وزارت امورداخله در این راستا ابراز امتنان نمود.

در اخیر، مل پاسوال عبدالمقیم عبدالرحیم‌زی، یک تن از محصلین این دوره تحصیلی گفت که حمایت رهبری وزارت امور داخله باعث شده است تا محصلین بتوانند این دوره آموزشی را، به موفقیت کامل به پایان برسانند.

هراس افگنان طالب روحیه جنگی شان را از دست داده اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد