هرگز-تسلیم-یک-اقلیت-کوچک-نمی-شویم

رییس جمهور غنی در مراسم صدمین سالروز استرداد استقلال کشور در قصر دارالامان گفت که ما به این جد و جهد خود ادامه خواهیم داد و هرگز تسلیم یک اقلیت کوچک که دشمن نمادهای ملی و تاریخی می باشد، نمی شویم.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور، شام گذشته در جشن صدمین سالروز استرداد استقلال کشور، گفت که تروریستان توانستند که با ریختاندن خون هموطنان بی گناه ما، تجلیل از این روز را به تعویق بیاندازند، اما آنان هرگز موفق نخواهند شد تا ما را از مسیر ترقی، تحول، پیشرفت و آزادی خواهی منحرف کنند.

آقای غنی گفت که تجلیل از این روز بخاطری مهم است که؛ این روز فرصتی است برای تحـکیم وحدت ملی، همبستگی ملی و تجدید تعهد برای یک تحول و آینده بهتر.

وی تاکید داشت که تجلیل از این روز بخاطری مهم است که؛ برای تروریستان و دشمنان افغانستان این پیام را بفرستیم که، این ملت عظیم بارها و بارها از خاکستر و ویرانه ها سر بلند کرده و به پیروزی رسیده اند.

رییس جمهور غنی اظهار داشت که ما به این جد و جهد خود ادامه خواهیم داد و هرگز تسلیم یک اقلیت کوچک که دشمن نمادهای ملی و تاریخی، دشمن آزادی، پیشرفت و ترقی ما هستند؛ نخواهیم شد. زیرا این تجلیل از هویت بزرگ ملی ما است که نگذاشته است هیچ یوغ استعمار چه پنهان و چه آشکار بر شانه هایش گذاشته شود.

آقای غنی در اخیر سخنانش تصریح نمود که صلح می آید، انتخابات صورت می گیرد، زیرا ما هرگز به سال های بربادی برنمی گردیم.

این درحالی است که قرار بود مراسم تجلیل از صدمین سالروز استرداد استقلال کشور در 28 اسد(روز دو شنبه) برگزار شود، اما به نسبت وقوع انفجار در یکی از مراسم عروسی در شهرکابل و کشته شدن بیش از 80 تن از اشتراک کنندگان این مراسم، جشن استقلال از سوی رییس جمهور غنی به تعویق افتاد.

 

هرگز تسلیم یک اقلیت کوچک نمی شویم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد