هشت-تن-از-سفرای-افغانستان-به-تقاعد-سوق-داده-شدند

وزارت خارجه اعلام کرده که ۸ تن از سفرای افغانستان مقیم در کشورهای کویت، قطر، ایران، روسیه، ترکیه، یونان، جرمنی، اسپانیا و جنرال قونسل افغانستان در شهر پشاور، طبق قانون به تقاعد سوق داده شدند.

به گزارش افغان نیوز: بنابر پیشنهاد وزارت امور خارجه و منظوری رئیس جمهور غنی؛ (8) تن از سفرای جمهور افغانستان مقیم در کشورهای کویت، قطر، ایران، روسیه، ترکیه، یونان، جرمنی، اسپانیا و جنرال قونسل افغانستان در شهر پشاور، طبق قانون به تقاعد سوق داده شدند.

همچنان طبق پیشنهاد جداگانه وزارت امور خارجه و منظوری رئیس جمهور، (16) تن از کارمندان این وزارت نسبت تکمیل دورۀ خدمت، طبق قانون متقاعد گردیدند.

رهبری وزارت امور خارجه در حالیکه از دورۀ کاری، سعی و تلاش و در نهایت خدمات شایسته دیپلوماتان و کارکنان فوق الذکر ابراز قدردانی می نماید، در زندگی پیشرو و مرحلۀ تقاعد که یک دورۀ نهایت پر از افتخار می باشد، از پروردگار متعال صحتمندی و موفقیت های بیشتر آرزو دارد.

در اعلامیه وزارت خارجه آمده است که جهت آوردن اصلاحات و سپردن کار به افراد شایسته و توانا، طبق قانون خدمات دیپلوماتیک و قونسلی و حکم جلالتمآب رئیس جمهور اسلامی افغانستان، آنعده کارمندان وزارت امور خارجه که سن (45) سالگی را تکمیل نموده و سند بکلوریا دارند در همآهنگی با کمیسیون محترم اصلاحات اداری و خدمات ملکی جهت ادامه کار به سایر نهادهای دولتی تبدیل می گردند.

وزارت امور خارجه متعهد است تا در همآهنگی با نهادهای ذیربط و مسوول دولتی، با استخدام افراد مسلکی، تحصیلکرده و شایسته، دستگاه دیپلوماسی کشور را تقویت نماید.

هشت تن از سفرای افغانستان به تقاعد سوق داده شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد