هشت-چهره-جدید-در-شورای-امنیت-ملی-مقرر-شدند

شورای امنیت ملی هشت چهره جدید را در سمت های مختلف این شورا به رئیس جمهور پیشنهاد کرده و آقای غنی این تعیینات را تایید کرده است.

به گزارش افغان نیوز:  شورای امنیت ملی اعلام کرده که محمد سلیمان کاکر در بست مافوق رتبه به عنوان معیین انکشافی و مردمی، تورن جنرال یما کرزی در بست مافوق رتبه به حیث معیین تهدیدهای استراتژی و اطلاعات و عبدالحکیم نورزی، در بست مافوق رتبه به حیث معیین تفتیش داخلی دفتر شورای امنیت ملی تعیین گردیده‌اند.

در همین حال دفتر شورای امنیت ملی می‌گوید که ستر جنرال خالق خان سروری در بست سترجنرال به حیث معیین فرمان‌دهی کل نیروهای مسلح، تورن جنرال بهادرشاه احمدی در بست دگر جنرال به عنوان معاون فرمان‌دۀ کل نیروهای مسلح و رییس تنظیم معلومات عمومی، دگر جنرال خدای داد در بست دگرجنرال به حیث سرمفتش فرمان‌دهی کل نیروهای مسلح، دگروال ولایت شاه بهرامی در بست برید جنرال به حیث معاون سرمفتش فرمان‌دهی کل نیروهای مسلح و محمد صالح در بست برید جنرال به عنوان معاون ریاست برنامه‌های استراتژی فرمان‌دهی کل نیروهای مسلح، در این شورا تعیین گردیده‌اند.

هم‌چنان جنرال محمد افضل لودین، به اساس یک فرمان ویژۀ رییس جمهور به عنوان مشاور ارشد نظامی ریاست جمهوری تعیین گردیده‌است.

در خبرنامه‌یی که از سوی دفتر شورای امنیت ملی به نشر رسیده گفته شده که این افراد به اساس پیشنهاد شورای امنیت ملی و منظوری رییس جمهور در این پست‌ها تعیین گردیده‌اند.

در جریان مراسم تعیین این افراد محمد حنیف اتمر، مشاور امنیت ملی رییس جمهور گفته‌است که شورای امنیت ملی پس از تعیین این افراد به یک بنیاد فعال، موثر و مسلکی امنیتی- استراتژیگ تبدیل خواهد شد.

هشت چهره جدید در شورای امنیت ملی مقرر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد