هشدار-امام-زمان-به-طالبان-حکومت-تان-را-سرنگون-می‌کنم

سید عبدالستار سربلند قرآنی که خود را امام جمعه یکی از مساجد ولایت پروان معرفی‌ می‌کند، مدعی است که امام زمان شیعیان پس از سه ماه من را از زندان طالبان رها کرده و آنها را به مرگ و سرنگونی حکومت شان تهدید نموده است.

به گزارش افغان نیوز؛ آقای قرآنی با نشر نوار ویدیویی مدعی شده است که طالبان وی را به دلیل شیعه بودن در ولایت نیمروز دستگیر و به مدت سه ماه زندانی کرده‌اند.

وی می‌گوید: «طالبان هر روز من را در زندان لت و کوب می‌کردند و حتی ۴۴ ساعت من را آویزان کردند و نماز را با اشاره می‌خواندم.»

آقای قرآنی مدعی است: « یک شب نیروهای طالبان می‌خواستند من را تیرباران کنند، اما امام زمان(عج)، مرد خوش‌سیما و نورانی ظاهر شد و جلوی دست طالبان را گرفتند. من این را خودم دیدم.»

وی با گریه فریاد می‌زند که من را امام زمان از چنگ طالبان و مرگ صد‌فی‌صد نجات داده است، «من آزاد شده امام زمان هستم.»

این امام جمعه مدعی است که طالبان نیز امام زمان را در خواب دیده‌بودند. امام زمان در خواب به طالبان هشدار داده است که سید قرآنی را فردا آزاد کنید، در غیر آن همه‌ی تان کشته و حکومت تان سرنگون می‌شود.»

این درحالی است که چندی قبل، یک فایل صوتی منتسب به ملا محمد حسن آخوند رئیس الوزرای طالبان در فضای مجازی و توسط برخی رسانه‌ها منتشر شد که در آن او با گریه می گوید چندین شب است که پیامبر اسلام را در خواب می بیند که خدا و پیامبر از امت مسلمان ناراضی می باشند.

هشدار امام زمان به طالبان: حکومت تان را سرنگون می‌کنم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد