هشدار-غنی-به-طالبان؛-انتقام-می‌گیرم-

رییس جمهور غنی در پیوند به انفجار موتربمب در ولایت لوگر به نیروهای امنیتی هدایت داد تا این جنایت بشری طالبان را بی‌پاسخ نگذارند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ آمده است که گروه طالبان شام دیروز با انفجار موتر بمب در شهر پل علم مرکز ولایت لوگر، تعداد زیادی از هموطنان بی‌گناه ما را به شمول جوانانی که برای اشتراک در امتحان کانکور در مهمان‌خانه بسر می بردند، در هنگام افطار، شهید و زخمی نمودند‌.

 رئیس جمهور غنی می‌گوید: طالبان حتی در ماه مبارک رمضان که ماه رحمت و بخشش است، دست از کشتار مردم ما و آسیب رساندن به تاسیسات عام المنفعه بر نمی دارند. 

وی می‌افزاید که طالبان به خاطر این کشتار جمعی مردم مسلمان افغانستان در درگاه خداوند متعال و به پیشگاه مردم افغانستان مسوول هستند. 

آقای غنی گفت: طالبان با ادامۀ جنگ نامشروع و خشونت شان علیه مردم، یکبار دیگر نشان دادند که نه تنها به حل بحران کنونی به گونه صلح آمیز و اساسی اراده ندارند، بلکه با پیچیده ساختن وضعیت، فرصت فراهم شده بخاطر صلح را ضایع می سازند.

اشرف غنی به نیرو های امنیتی و دفاعی کشور هدایت داد تا این جنایت بشری طالبان را بی‌پاسخ نگذارند.

این درحالی است که وزارت داخله می‌گوید که در نتیجه انفجار موتر بمب در شهر پل‌علم مرکز ولایت لوگر ۱۴ تن کشته و ۹۰ تن دیگر زخم برداشته اند.

هشدار غنی به طالبان؛ انتقام می‌گیرم!

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد