همکاری-های-سیاسی-میان-دهلی-و-کابل-افزایش-می-یابد

مقام های هند و افغانستان بر استحکام روابط و همکاری‌های مشترک میان دو کشور تاکید کردند و خواهان همکاری همه جانبه برای مبارزه با چالش‌های امنیتی و استفاده‌ از فرصت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای استقرار صلح و ثبات در منطقه شدند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه افغانستان در دفترکارش در قصر سپیدار با شری راجیندر کهنا، معاون مشاور شورای امنیت ملی هند و هیئت همراه ایشان ملاقات کرد.

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی از کمک‌ها و حضور هند در افغانستان قدردانی نمود و روابط میان دو کشور را مستحکم٬‌ پایدار و استوار بر ارزش‌های تاریخی-فرهنگی و منافع مشترک و معقول خواند.

آقای کهنا با مستحکم خواندن روابط میان دو کشور از حضور هند در کنار حکومت و مردم افغانستان و ادامه‌ی کمک‌های همه جانبه‌ی این کشور برای افغانستان اطمینان داد.

در این نشست آخرین تحولات داخلی و منطقه‌ای٬ روابط و همکاری‌های نظامی میان دو کشور٬ کمک‌های توسعه‌ای و زیربنایی و گسترش دادوستد بازرگانی میان هند و افغانستان به بحث گرفته شد.

هردو طرف بر استحکام روابط و همکاری‌های مشترک میان دو کشور تاکید کردند و خواهان همکاری همه جانبه برای مبارزه با چالش‌های امنیتی و استفاده‌ از فرصت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای استقرار صلح و ثبات در منطقه شدند.

همکاری های سیاسی میان دهلی و کابل افزایش می یابد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد