هند-باید-در-زمینه-مبارزه-با-تروریزم-همکار-افغانستان-باشد

داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرائیه کشور در دیدار با آقای مبشر جواد اکبر نماینده ویژه نخست وزیر هند گفت؛ افغانستان و هند دو دوست پایدار در منطقه هستند و باید درزمینه‌های مبارزه با ترورزیم همکاری جدی نمایند.

به گزارش افغان خبر؛ داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور روز (سه شنبه 13 میزان) در حاشیه کنفرانس بروکسل با نماینده خاص نخست وزیر هند در امورخارجی؛ دیدار کرد و گفت؛ دولت افغانستان از همکاری‌های هند، در عرصه‌های مختلف به ویژه سرمایه‌گذاری در برنامه‌های زیربنایی تشکر میکند. رئیس اجراییه از حضور و همکاری هند با افغانستان در نشست‌های بین‌المللی به ویژه نشست بروکسل قدرانی کرد.

از سوی دیگر آقای اکبر در صحبت‌های خویش از تهدیدهای مشترک علیه صلح و ثبات در منطقه یاد نمود و صلح و ثبات در افغانستان را محور صلح و ثبات و رفاه اقتصادی در منطقه دانست.

به این اساس آقای اکبر از ادامه همکاری‌ها میان دو کشور صحبت نمود و تعهد کشورش را در حمایت از افغانستان در مسیر دست یافتن به صلح و مبارزه با تروریزم در سطح منطقه و همایش‌های بین المللی ابراز داشت.

در این نشست همچنان روابط منطقه‌ای٬ آخرین تحولات سیاسی در افغانستان و منطقه و زمینه‌های سرمایه گذاری و همکاری‌های بیشتر میان دو کشور مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

هند باید در زمینه مبارزه با تروریزم همکار افغانستان باشد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد