هیئت-پارلمانی-پاکستان-امروز-وارد-کابل-میشود

هیئت پانزده نفری پاکستان تحت رهبری رئیس پارلمان آن کشور قرار است امروز وارد کابل شود و با سران دولت دیدار و گفتگو نماید.

به گزارش افغان نیوز: سفر این هیئت پاکستانی که در آن اعضای مجلس نمایندگان و وزرای آن کشور شامل میباشد، دو روز ادامه خواهد داشت.

هدف از این سفر از سوی مجلس نمایندگان پاکستان بهبود روابط میان دو کشور و از سرگیری مذاکرات برای رسیدگی به مسایل مشترک گفته شده است.

در اعلامیه مجلس نمایندگان پاکستان آمده است هدف این سفر توسعۀ ارتباطات دو کشور در سطوح سیاسی و نظامی می باشد تا راه های حل برای بهبود روابط میان دو کشور همسایه پیدا شود.

در این سفر عبدالقطر بلوچ و میر حاصل بزنجو وزرای فدرال نیز همراه با هیئت به کابل می آید که شامل نمایندگان تمام احزاب پارلمانی به شمول پیپلزپارتی و ام کیو ام می باشد.

آفتاب خان شیرپاو، عضو برجستۀ پیپلز پارتی پاکستان که در این سفر هیئت ۱۵ نفری را همراهی می کند به صدای امریکا گفت در این سفر که به دعوت رئیس جمهور افغانستان صورت می گیرد، تلاش می کنند حرف ها نمایندگان افغانستان را بشنوند و آن را به مقامات و نمایندگان مردم پاکستان انتقال دهند.

آقای شیرپاو گفت: "تنها با یک سفر همه مسایل حل نمی گردد و قرار است پس از این یک هیئت عالی رتبۀ افغان همراه با اعضای پارلمان آن کشور به دعوت پارلمان پاکستان به اسلام آباد بیاید."

 

هیئت پارلمانی پاکستان امروز وارد کابل میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد