هیات-وزارت-زراعت-خواستار-همکاری-روسیه-در-بخش-مالداری-شد

هیات وزارت وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در شصت‌و پنجمین نشست بین‌المللی علمی و ساینسی، خواستار توجه کشورهای اشتراک کننده در بخش مالداری افغانستان شده است.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت زراعت، آبیاری و مالداری امروز (یک‌شنبه، 19 قوس) با نشر خبرنامه‌ای گفته است که هیات از این وزارت به منظور اشتراک در کنفرانس بین المللی علمی و ساینسی در بخش صحت حیوانی عازم شهر ولادیمیر روسیه شده و در این کنفرانس شرکت کرده است.

در خبرنامه آمده است که این هیات به سرپرستی، مفتی ذاکر الله ذاکر، رییس عمومی مالداری و صحت حیوانی با حضور مولوی طالب جان ذکی، مشاور معین زراعت و مالداری، مختار محسنی، رییس صحت حیوانی وزارت زراعت و محمد شریف زاهد به نمایندگی از افغانستان در کنفرانس بین‌المللی علمی و ساینسی در بخش صحت حیوانی اشراک کرده‌است.

به گفته وزارت زراعت این هیات پیرامون فرصت‌ها و ‌چالش‌های سکتور مالداری افغانستان صحبت کرده و خواستار توجه کشور‌های شرکت کننده در این کنفرانس شده است.

طبق خبرنامه، مختار محسنی، رییس صحت حیوانی وزارت زراعت کشور با مسوولان بخش صحت حیوانی روسیه گفتگو کرده و خواستار همکاری‌ در بخش مالداری افغانستان شده است.

در خبرنامه آمده است که مسوولان بخش صحت حیوانی روسیه اطمینان همکاری با افغانستان در زمینه مالداری و صحت حیوانی سپرده است.

شصت‌وپنجمین  کنفرانس بین المللی علمی و ساینسی در بخش صحت حیوانی با حضور نمایندگان افغانستان، اردن، لبنان، روسیه، مصر، بلاروس، گرجستان، قزاقستان، بورکینافاسو، موراکو و ارمنستان  برگزار شده است.

هیات وزارت زراعت خواستار همکاری روسیه در بخش مالداری شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد