هیچ-اداره‌یی-حق-ندارد-در-برابر-زنان-تبعیض‌آمیز-برخورد-کند

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در دیدار با شماری از نمایندگان زن در پارلمان بیان کرده که هیچ اداره یی حق ندارد در برابر زنان تبعیض‌آمیز برخورد کند.

دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور، امروز چهارشنبه ( 6 ثور) با گروه پارلمانی اتحاد ملی زنان پارلمان دیدار کرد.

اعضای این گروپ، کم‌توجهی شماری از وزرا به حل مشکلات موکلین خویش را یکی از مشکلات اصلی‌شان عنوان نموده و از رییس اجراییه کشور خواستند تا در این راستا آنان را حمایت نموده و یاری رساند.

اعضای این گروپ پارلمانی، از رییس اجراییه کشور خواستند تا آنان را در مشکلاتی‌که با وزارت‌های امور داخله، معارف، صحت و اقتصاد دارند، همکاری نماید.

در همین‌حال، اعضای گروپ پارلمانی اتحاد ملی زنان، از نا امنی‌ها در ولسوالی وایگل ولایت نورستان ابراز نگرانی کرده و خواستار جا به‌جایی نیروهای پولیس در این ولسوالی گردیدند.

هم‌چنان برخی دیگر از اعضای این گروپ پارلمانی، از ایجاد مزاحمت برخی عناصر در ساخت فاز سوم پروژه بند آبی کمال خان در ولایت نیمروز یاد نموده و از رهبری حکومت وحدت ملی خواستند تا اجازه ندهند، مشکلات مردم نادیده گرفته شده و منافع ملی دست‌خوش افراد ناباب گردد.

دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان، پس از استماع سخنان اعضای گروپ پارلمانی اتحاد ملی زنان، با بیان این‌که نباید در هیچ نهادی در برابر بانوان تبعیض صورت گیرد، تاکید نمود که در قسمت حل این مشکلات تصامیم لازم اتخاذ و اقدامات مناسب عملی خواهد شد.

 

هیچ اداره‌یی حق ندارد در برابر زنان تبعیض‌آمیز برخورد کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد