هیچ-نهادی؛-حق-دخالت-به-امور-وزارت-داخله-را-ندارد

وزیر امور داخله در دیدار با معینیت مبارزه با مواد مخدر به آوردن اصلاحات و از بین بردن فساد تاکید کرده و افزوده که به هیچ نهادی اجازه دخالت در امور داخلی این وزارت را نمیدهد.

به گزارش افغان نیوز: تاج محمد جاهد وزیر امور داخله از بخش های مختلف معینیت مبارزه با مواد مخدر این وزارت دیدن نموده؛ از دست آوردها و فدا کاری این نیروها ابراز قدردانی کرد.

وزیر امور داخله کشور به مبارزه جدی با پدیده مواد مخدر اشاره نموده گفت که فساد اداری از قبل در وزارت امور داخله وجود داشت ما باعزم راسخ و ارادی قوی در برابر این پدیدی شوم گام های موثری را روی دست گرفته و تلاش میورزیم که با فساد اداری مبارزه جدی نمایم.

وزیر امور داخله افزود که رهبری این وزارت مصمم است تا اصلاحات گسترده‌یی را در چوکات این وزارت به میان آورد و به هیچ گروه سیاسی وبیرونی اجازه نخواهیم داد تا در امورات اداری و داخلی این وزارت دست درازی نماید.

همچنان معین مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله، به وزیر امور داخله کشور اطمینان داده گفت که نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر، قاچاقبران مواد مخدر که زندگی مردم را به خطر مواجه ساخته وبا سرنوشت مردم بازی می نمایند را در هرسطحی که باشند باز داشت و به نهاد های عدلی و قضایی معرفی می نمایند.

در پایان این دیدار شماری از منسوبین مبارزه با مواد مخدر که در اجرای وظایف از خود شایستگی نشان داده بودند توسط رهبری وزارت امور داخله مورد ستایش قرار گرفتند.

هیچ نهادی؛ حق دخالت به امور وزارت داخله را ندارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد