واقعیت‌های-افغانستان-را-با-نهادهای-بین-المللی-شریک-کنید

معاون سیاسی ریاست الوزراء با الن دلیتروز رییس موسسه بین المللی جینوا و کال الکساندر مونافو مسوول روابط بین المللی  افغانستان، دیدار و گفتگو کرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ بر اساس خبرنامه ایکس معاونت سیاسی ریاست‌الوزرا، در این دیدار  ربیس جینوا کال با اشاره به اهداف این مؤسسه  گفت که از مدت طولانی به این‌سو با امارت اسلامی در تماس بوده و همکاری می‌نماید.

به گفته رییس این موسسه:« اکنون در افغانستان امنیت سرتاسری تامین است، ادارات امنیتی و نظامی با هم‌دیگر همکار هستند و منسوبین نظامی امارت اسلامی با مردم برخورد مناسب دارند. ما تمام این نکات مثبت را با جامعه بین المللی و نهادهای ویژه شریک می‌کنیم».

آقای دلیتروز افزوده است که آنان در افغانستان با شماری از ادارات نظامی و ملکی از نزدیک همکاری می کنند و پلان دارند که با نهادهای افغان، همکاری خویش را گسترش دهند.

معاون سیاسی ریاست الوزراء از کمک های مؤسسه جینواکال با افغانستان استقبال نموده، گفت که با برقراری امنیت کامل در افغانستان، زمینه بهتر فعالیت نهادهای کمک‌رسان و بی‌طرف نسبت به هر زمان دیگر فراهم شده است.

‏ عبدالکبیر به  مؤسسه جینواکال گفته است که واقعیت های افغانستان را با نهادهای بین المللی شریک سازد. همچنان امارت اسلامی به تمام نهادهای همکار اطمینان می‌دهد که فعالیت‌های شان را در افغانستان به گونه آزادانه، مطابقت به اصول این کشوردنبال کنند.

‏معاون سیاسی ریاست الوزراء، گفت که ادارات مربوطه امارت اسلامی همکاری شان را با مؤسسه جینواکال گسترش داده و زمینه فعالیت بهتر را برای این مؤسسه فراهم خواهند کرد.

واقعیت‌های افغانستان را با نهادهای بین المللی شریک کنید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد