والی-هلمند-و-معصوم-استانکزی-مصروف-کمپاین-هستند

شماری از نامزدان احتمالی مجلس نمایندگان ولایت هلمند از سوی معصوم استانکزی، والی هلمند، حزب اسلامی و سایر مقامات دولتی حمایت می شوند و حتی بصورت غیر قانونی برای شان کمپاین صورت می گیرد.

به گزارش افغان نیوز: یک منبع که نخواست نامش گرفته شود، روز دوشنبه( ۱۹، سنبله) به خبرنگار افغان نیوز گفت؛ تمامی کاندیدان احتمالی مجلس نمایندگان ولایت هلمند از سوی ارگان های دولتی، تاجران و طالبان حمایت می شوند.

این منبع تصریح کرد: شکوفه نورزی با حمایت رئیس معارف هلمند نیاز به حمایت دیگران ندارد؛ زیرا تمامی معلمان، مدیران و خانواده ها از ترس رئیس معارف این ولایت به شکوفه نورزی رای می دهند.

منبع می افزاید؛ رئیس معارف، شکوفه نورزی را از تمامی جلسات معارف با خبر ساخته و او را در این جلسات دعوت می کند تا مورد توجه قرار بگیرد.

از سوی هم این منبع علاوه کرد؛ نیسمه نیازی با چاب تذکره های تقلبی توانسته است تذکره های زیادی را برای خود و اطرافیانش آماده کند.

منبع یادآور شد، امنیت ملی نتوانسته جرایمی را که نسیمه نیازی مرتکب شده ثابت کند در حالیکه این نامزد احتمالی مجلس نمایندگان توانایی بالای دارد تا کسی متوجه جرایم اش نشود.

این منیع خاطر نشان ساخت؛ والی هلمند به فرمان معصوم استانکزی رئیس عمومی امنیت ملی از نسیمه نیازی حمایت می کند.

منبع اظهار داشت که حمایت والی از نسیمه نیازی برای مردم پوشیده نیست، زیرا خود والی هلمند در پاسخ به سوالات مردم گفته است که حمایت از نسیمه نیازی و به کارگیری کمک های برای فقرا از مجبوری و به فرمان معصوم استانکزی رئیس عمومی امنیت ملی می باشد.

این منبع تاکید داشت؛ سواستفاده از زنان و دخترانی که کاندید احتمالی این دور مجلس نمایندگان هستند نگران کننده است و صابره باریگزی به دلیل زیبایی که دارد از سوی شماری از تاجران حمایت می شود.

منبع اضافه نمود؛ بعضی نامزدان به دلیل جاسوسی برا ی برخی از کشور های همسایه از سوی همان کشور حمایت می شوند که از جمله نرگس رخشان به دلیل ارتباط خوبی که با ایران دارد مورد حمایت قرار می گیرد.

منبع می گوید؛ شماری از نامزدان از جمله عابده حمیدی از سوی حزب اسلامی و د افغانستان بانک حمایت می شوند تا بر اساس منافع و جلب اعتماد آنان در مجلس نمایندگان کار کنند.

این منبع افزود، نامزدان احتمالی مجلس نمایندگان گفته اند که ناظران صندوق های رای دهی و کارمندان مراکز رای دهی و ثبت نام را از افراد مورد اعتمادشان استخدام می کنند تا آنان را افشا نکنند.

منبع با ابراز نگرانی تاکید کرد؛ اگر حکومت مرکزی برای جلوگیری از فساد های جاری در این ولایت اقدام جدی نکند، برگزاری انتخابات شفاف در بسیاری از نقاط این ولایت غیر ممکن خواهد بود.

"گزارش از حبیبه حبیبی"

والی هلمند و معصوم استانکزی مصروف کمپاین هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد