واکنش-ارگ-به-حمله-تروریستی-در-ولایت-ننگرهار

ارگ ریاست جمهوری در پیوند به حمله تروریستی در یک مراسم عروسی در ولایت ننگرهار اعلام نموده که دشمنان افغانستان با این گونه عملکرد شان جز نفرت و انزجار مردم، چیز دیگری را بدست آورده نمی توانند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری آمده است که دشمنان افغانستان به دوام جنایات شان، روز گذشته با حملۀ تروریستی بر یک مراسم عروسی در ولسوالی پچیراگام ولایت ننگرهار، شماری از هموطنان ما را شهید و زخمی کردند.

رئیس جمهور غنی ضمن محکوم نمودن این حملۀ تروریستی، گفته است که دشمنان افغانستان با هدف قراردادن افراد ملکی به ویژه زنان و کودکان و آسیب رساندن به تاسیسات عامه، بجز نفرت و انزجار مردم، چیز دیگری را بدست آورده نمی توانند.

آقای غنی به مسئولین مربوطه بخاطر شناسایی، توقیف و مجازات عاملین این رویداد جنایتکارانه و همچنان تداوی مجروحین و رسیدگی به خانواده های شهدا، هدایات لازم داد.

رئیس جمهور مراتب تسلیت و همدردی خویش را به مردم ولایت ننگرهار ابراز می کند و برای مجروحین شفای کامل از درگاه ایزد متعال آرزو می نماید.

قابل ذکر است که این انفجار صبح روز جمعه ۱۲ جولای (۲۱ سرطان) در منطقه کوز پیچر در ولسوالی پچیراگام این ولایت به وقوع پیوست.

مقام‌های محلی ولایت ننگرهار می‌گویند که در نتیجه این حمله انتحاری در یک مراسم عروسی، شش نفر جان باخته و ۱۴ نفر دیگر زخمی شدند.

واکنش ارگ به حمله تروریستی در ولایت ننگرهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد