واکنش-ارگ-به-حملۀ-تروریستی-بالای-وزارت-مخابرات

ارگ ریاست جمهوری اعلام نموده که دشمنان افغانستان با انجام حملۀ تروریستی بالای وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، یکبار دیگر وحشت آفریدند و تعدادی از هموطنان بی‎گناه ما را به خاک و خون کشاندند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس‌جمهور کشور با نشر اعلامیه ضمن محکوم نمودن این حملۀ وحشیانه، گفته است که دشمنان افغانستان با هدف قراردادن مامورین خدمات ملکی، حمله بالای تاسیسات عامه و ایجاد رعب و وحشت، یکبار دیگر ثابت ساختند که هدفی جز کشتار و جنایت ندارند.

وی افزوده است که چنین عملکردهای وحشیانه نه تنها مانع رسیدن مردم ما به آرمان‌های والای شان که همانا پیشرفت و ترقی است، نمی‌گردد، بلکه عزم و ارادۀ نیروهای شجاع امنیتی و دفاعی ما را در راستای مبارزه با پدیدۀ شوم تروریزم و نابودی ریشه‌های ترور و دهشت، راسخ‌تر می‌سازد.

آقای غنی به نهادهای مربوطه هدایت داد تا در زمینۀ تداوی مجروحین و کمک به خانواده‌های قربانیان، از تمام امکانات خویش استفاده نمایند.

در اعلامیه ارگ آمده است که رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان مراتب تسلیت و همدردی عمیق خویش را به خانواده‌های شهدا ابراز می‌کند و برای زخمی‌شده‌گان صحتمندی کامل از درگاه ایزد منان، تمنا دارد.

در همین حال، رياست اجراييه حکومت وحدت ملی نیز در پيوند به حمله تروريستي بر وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی اعلام نموده که این گونه حملات، نشان‌دهنده ترس و نگرانی تروریستان و حامیان‌شان از پیشرفت و آبادی افغانستان می‌باشد.

این درحالی است که روز گذشته ۳ مهاجم مسلح در پیشروی وزارت مخابرات با نیروهای امنیتی درگیر شدند. منطقه مورد حمله توسط نیروهای امنیتی مسدود و قطعات خاص پولیس در ساحه حضور یافتند.

واکنش ارگ به حملۀ تروریستی بالای وزارت مخابرات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد