واکنش-خلیلزاد-به-حمله-مرگبار-طالبان-در-بگرام

نماینده ویژه ایالات متحده امریکا در امور صلح افغانستان حمله اخیر طالبان علیه نیروهای امریکایی در نزدیکی پایگاه نظامی بگرام را به شدت محکوم کرد.

به گزارش افغان نیوز: زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه ایالات متحده امریکا در امور صلح افغانستان در صفحه رسمی تویتر خود نوشته است که از مرگ سربازان امریکایی عمیقاً متاثر شده است زیرا آنها در راه خدمت به ملت شان جان های شان را قربان کرده اند.

وی همچنان افزوده است که حمله اخیر در نزدیکی پایگاه بگرام را با شدیدترین الفاظ تقیح می کند و تاکید ورزیده است که بهترین راه برای حرمت گذاری به قربانی های نیروهای امنیتی و پاسداری از خانواده های شان این است تا عاملین چنین حملات به دادگاه کشانده شوند و با یک توافق صلح به جنگ جاری در افغانستان پایان داده شود.

آقای خلیلزاد همچنان افزوده است که توافق صلح باید تضمین کننده این باشد که افغانستان دیگر یک تهدید امنیتی برای امریکا نیست.

این درحالی است که کاروان نیروهای حمایت قاطع شام روز گذشته در منطقۀ پل باریک آب ولسوالی بگرام هدف حملۀ یک موتر پر از مواد انفجاری قرار گرفت.

ماموریت حمایت قاطع با نشر اعلامیهٔ گفته است که در حمله روز دوشنبه در نزدیکی پایگاه بگرام سه سرباز امریکایی کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

واکنش خلیلزاد به حمله مرگبار طالبان در بگرام

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد