واکنش-رهبران-حکومت-وحدت-ملی-به-حملۀ-تروریستی-کابل

رهبران حکومت وحدت ملی در پیوند به حمله انتحاری امروز در مربوطات حوزه پنجم شهر کابل اعلام نموده اند که ملت و دولت جمهوری اسلامی افغانستان خواهان قطع جنگ، آتش بس و برنامۀ واضح برای رسیدن به صلح پایدار و باعزت می باشند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ آمده است که دشمنان مردم افغانستان، صبح امروز سه شنبه(22، دلو) با انجام حملۀ تروریستی در نزدیک پوهنتون ملی دفاعی مارشال فهیم، متاسفانه شماری از هموطنان بی‌گناه ما را شهید و زخمی ساختند.

رئیس جمهور غنی ضمن محکوم نمودن این جنایت ضد بشری، گفته است که ملت عظیم افغانستان خواهان پایان خشونت، قطع جنگ، آتش بس و صلح پایدار و باعزت می باشد و دولت افغانستان تعهد و برنامۀ واضح برای رسیدن به صلح پایدار و باعزت دارد.

در همین حال، عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی نیز با نشر اعلامیه گفته است که تروریستان با چنین حملاتی، پروندۀ جنایت و وحشت‌شان را قطورتر و شرم‌ساری و قساوت‌شان را بیشتر می‌سازند.

در اعلامیه آمده است که این حملات، عزم مردم افغانستان را برای شکست تروریسم جزم‌تر می‌سازد.

این درحالی است که وزارت دفاع ملی در پیوند به حمله انتحاری امروز در شهر کابل اعلام نموده که در این رویداد ۴ تن از منسوبین اردوی ملی و ۱ غیرنظامی شهید و ۵ نظامی و ۱ فرد ملکی زخم برداشتند.

واکنش رهبران حکومت وحدت ملی به حملۀ تروریستی کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد