واکنش-عبدالله-به-حمله-انتحاری-در-شهر-کابل

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی وقوع انفجار در هوتل شهر دبی، در جاده‌ی فیض محمد کاتب واقع در حوزه ششم امنیتی کابل را جنایت جنگی و عمل ضدبشری عنوان نمود.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی امروز یک‌شنبه(۲۷ اسد) با نشر یک اعلامیه گفته است: "تروریستان مزدور با چنین حمله‌ای بار دیگر ثابت کردند که به هیچ دین و آیینی معتقد نیستند و وظیفه‌ای جز انسان‌کشی و وحشت‌آفرینی ندارند."

عبدالله در این اعلامیه عاملین این حمله انتحاری را جنایت‌کاران و تروریستان ظالم و خداناشناس خوانده، افزوده است که حمله بر مراسم عروسی جنایت جنگی و عمل ضد بشری است.

در همین حال نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله در مورد آخرین تلفات این حمله انتحاری که در بخش مردانه یک مراسم عروسی در جاده فیض محمد کاتب از مربوطات حوزه ششم امنیتی پولیس شهر کابل روی داده، گفته است که تاکنون در این رویداد ۶۳ تن کشته و ۱۸۲ تن دیگر زخمی شده‌اند.

قابل ذکر است که سهیل شاهین، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر در توییتی دست داشتن در این حمله را رد و آن‌را محکوم کرده است.

این درحالی است که ده روز پیش در شانزدهم ماه جاری گروه طالبان با یک موتر بمب‌گذاری شده به حوزه ششم پولیس و مرکز جلب و جذب ارتش حمله کرده بود که در نتیجه آن ۱۴ نفر کشته و ۱۴۵ زخمی شدند.

واکنش عبدالله به حمله انتحاری در شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد