واکنش-عبدالله-به-حملۀ-تروریستی-بر-شهر-کویتۀ-پاکستان

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، حملۀ تروریستی بر شهر کویتۀ ایالت بلوچستان پاکستان را با شدیدترین کلمات محکوم کرد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی آمده است که حملۀ تروریستی بر شهر کویتۀ ایالت بلوچستان پاکستان را که در نتیجۀ آن شماری از غیرنظامیان بی‌گناه جان باخته و برخی دیگر مجروح گردیده‌اند، با شدیدترین کلمات محکوم می‌کنیم.

در اعلامیه آمده است که تروریستان و جنایت‌کاران نشان داد‌ه‌اند که در اعمال تروریستی، قتل و خون‌ریزی، مرز نمی‌شناسند و تهدیدی در برابر همۀ ملت‌های منطقه و جهان هستند.

مردم افغانستان که سال‌هاست قربانی اهداف کور گروه‌های تروریستی و افراطی قرار دارند، بیشتر از هر کشور دیگری از تروریزم و هراس‌افگنی آسیب دیده‌اند و درد و رنج ناشی از چنین حوادث را بیشتر درک می‌کنند.

ریاست اجراییه اعلام نموده که به نمایندگی از حکومت و مردم افغانستان رویداد تروریستی کویته را محکوم می‌کنیم و بر پیکار یکسان با ترویزم تأکید می‌ورزیم.

اعلامیه افزوده است که به روح قربانیان بی‌گناه رویداد کویته درود می‌فرستیم؛ به زخمی‌ها شفای عاجل می‌طلبیم و با بازماندگان قربانیان ابراز غم‌شریکی و همدردی می‌کنیم.

این درحالی است که این رویداد صبح روز گذشته در یک بازار سبزی و میوه فروشی در یک منطقۀ شیعه‌نشین شهر کویته در جنوب غرب پاکستان رخ داد.

پولیس پاکستان می‌گوید، در این انفجار 16 تن کشته شده‌اند و 30 تن دیگر زخم برداشته‌اند که وضعیت شماری از آنان نگران کننده است و رقم تلفات افزایش خواهد یافت.

واکنش عبدالله به حملۀ تروریستی بر شهر کویتۀ پاکستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد