واکنش-عبدالله-به-حملۀ-تروریستی-در-اهواز-ایران

عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در پیوند به حملۀ تروریستی در شهر اهواز جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیۀ ریاست اجراییۀ جمهوری اسلامی افغانستان آمده است که حملۀ تروریستی بر یک مراسم دولتی در شهر اهواز جمهوری اسلامی ایران و جان باختن شماری از شهروندان بی‌گناه به ویژه کودکان و زنان، موجب تألم خاطر و تأسف شدیدم گردید.

تروریستان با راه‌اندازی این جنایت بزرگ، باردیگر دشمنی و عداوت‌شان را با ملت‌های منطقه آشکار ساختند. در این لحظات دشوار، خود را در غم و اندوه ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران، شریک می‌دانیم.

مردم افغانستان که سال‌ها است مورد هدف گروه‌های تروریستی و هراس‌افگنان جهانی قرار دارند، بیش‌تر از هر ملت و کشور دیگر، درد و مصیبت ناشی از این حوادث را درک می‌کنند. این حمله، باردیگر ضرورت همبستگی و کار مشترک در مبارزه با تروریسم را در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی برجسته‌تر می‌سازد.

آقای عبدالله در اعللامیه اضافه کرده که به نمایندگی از مردم و حکومت افغانستان، حملۀ تروریستان بدصفت را با شدیدترین الفاظ محکوم می‌کنیم و به شهدای رویداد غم‌انگیز اخیر بهشت‌برین، برای زخمی‌ها شفای عاجل و به خانواده‌های قربانیان و به ملت همسایه و برادر ایران از خداوند متعال صبر و استقامت مسئلت می‌نماییم.

واکنش عبدالله به حملۀ تروریستی در اهواز ایران

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد