واکنش-عمران-خان؛-تمام-مفسیدین-را-به-زندان-می‌فرستم

نخست وزیر پاکستان در واکنش به تعیین مهلت دو روزه مخالفان سیاسی حکومت می گوید که مقصدش ازآمدن به سیاست، فرستادن فساد پیشه ها و دزدان به زندان است.

به گزارش افغان نیوز: عمران خان، نخست وزیر پاکستان گفته است که اگر آن‌ها انتظار این را داشته باشند که من از قدرت کنار بروم، باید بدانند که اگر دنیا هم برهم بخورد عمران خان دنبال شما را به زندان خواهد فرستاد.

وی افزوده است که بیست سال مبارزه من به خاطر فساد بود تا یک روز کسانی را که پاکستان را مقروض کرده و بیکاری و فقر را دامن زده اند، به زندان بفرستم، بنابراین، یک روز این کار را خواهم کرد.

نخست وزیر پاکستان ادعا می کند که مولانا فضل رحمان برای برهم زدن آرامش و ثبات پاکستان ازهند فرمان گرفته است تا با عملکردهای زشت اش، مردم را از اسلام دور کند.

نخست وزیر پاکستان گفت: آنانیکه از اسلام چیزی نمی دانند، با دیدن فضل رحمان فکر می کنند او تیکه دار اسلام است؛ اما با دیدن عملکردش هیچ کس به طرف اسلام نخواهد آمد بل از دایره اسلام خارج می شوند.

ازسویی، ارتش پاکستان این ادعای مخالفان را که حکومت عمران خان به پشتیبانی ارتش روی کارآمده است را رد می کند و ازمخالفان سیاسی حکومت می خواهد با ادامه تظاهرات زمینه هرج و مرج و بی ثباتی را فراهم نکنند و اختلاف ها را از راه گفتگو با حکومت حل و فصل نمایند.

این درحالی است که مخالفان سیاسی نخست وزیرپاکستان، دیشب درتبانی باهم دو روز به عمران خان مهلت دادند تا ازقدرت کنار برود.

فضل رحمان رهبرجمیعت علمای پاکستان گفت: "عمران خان از قدرت باید کنار برود؛ زیرا او حکمران پاکستان نیست و براساس تقلب و فریب قدرت را دردست گرفته است.

با آنکه در روزهای گذشته و امروز نیز راهپیمایی ضد حکومتی در اسلام آباد و کراچی ادامه داشت، اما آماده گی ها برای راه اندازی تظاهرات درهفته آینده و درختم مهلت دو روزه گرفته شده است.

واکنش عمران خان؛ تمام مفسیدین را به زندان می‌فرستم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد