واکنش-وزارت-دفاع-در-پیوند-به-اعلامیۀ-جدید-طالبان

پس از اعلام آغاز عملیات تحت نام "جهادالخندق" توسط طالبان، وزارت دفاع کشور با نشر اعلامیه‏ای گفته است که چنین اعلام، صرف جنبه تبلیغاتی دارد و هدف آن ایجاد ترس در اذهان مردم است.

به گزارش افغان نیوز: گروه طالبان روز چهار شنبه(5، ثور) با نشر یک اعلامیه گفته است که به بهانه صلح به حکومت افغانستان تسلیم نمی‏شود.

طالبان در این اعلامیه‌ از شروع عملیات بهاری این گروه موسوم به «الخندق» در کشور خبر داده است و گفته که به نبرد شان علیه حکومت کابل و نیروهای خارجی به رهبری امریکا در این کشور ادامه می‌دهند.

در بخشی این اعلامیه همچنان گفته شده که امریکا خواهان ادامه جنگ در افغانستان است و به همین دلیل به درخواست این گروه برای مذاکرات مستقیم پاسخ منفی داده است.

از سوی هم، وزارت دفاع ملی با نشر اعلامیه تصریح نموده که «این تبلیغات واهی عناصر تروریستی مانند گذشته فقط تخریبات و تلفات مردم ملکی را در بر خواهد داشت و بس. در اعلامیه وزارت دفاع آمده است که اعلام طالبان، صرف جنبه تبلیغاتی داشته و هدف آن ایجاد ترس در اذهان مردم است.

قابل ذکر است که رییس جمهور غنی در جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح به به مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی کشور هدایت داد تا بعد از بررسی همه جانبه، تدابیر و برنامۀ عملی را برای امنیت شهر کابل بخصوص غرب کابل و همچنان امنیت مراکز توزیع تذکره و مراکز ثبت نام رای دهندگان در سراسر کشور، طی یک هفته آماده نموده و به ریاست جمهوری بسپارند.

واکنش وزارت دفاع در پیوند به اعلامیۀ جدید طالبان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد