وردک؛-بزرگترین-تولید-کننده-سیب-در-افغانستان

رییس جمهور غنی در دیدار با شماری از بزرگان، متنفذین و جوانان میدان وردک گفت که وردک بزرگترین تولید کننده سیب افغانستان است؛ بنابراین سیب آنان برای استفاده نیروهای امنیتی ودفاعی خریداری خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی، رئیس جمهور کشور با شماری از بزرگان، متنفذین و جوانان وردک در ارگ دیدار کرد.

آقای غنی از بزرگان وردک خواست که در هماهنگی با اداره مستقل ارگان های محلی طرح های انکشافی، جامع و همه جانبه خویش را ترتیب و با ریاست جمهوری شریک نمایند.

وی تلاش ها و قهرمانی های مردم وردک به خصوص غازی محمدجان خان وردک را در راستای آبادی و استقلال وطن ستایش کرده، افزود که تصویر موصوف در کنار دیگر غازیان نامور در ارگ ریاست جمهوری نصب و به نام وی مدال ضرب خواهد شد و برای اعمار مقبره او کمک مالی می گردد.

رئیس جمهور از همکاری همیشگی و نقش ارزشمند مردم در جهت صلح و تأمین امنیت شاهراه یاد کرده از آنان خواست تا در تأمین امنیت شاهراه کابل-کندهار با نیروهای امنیتی و دفاعی خود همکاری کنند.

محمداشرف غنی با اشاره به تلاش های ارزشمند مرحوم داکتر عبدالوکیل خان در عرصه زراعت و باغداری گفت: وردک بزرگترین تولید کننده سیب افغانستان است و به بزرگان وردک اطمینان داد که از سیب آنان برای استفاده نیروهای امنیتی ودفاعی خریداری خواهد شد.

وردک؛ بزرگترین تولید کننده سیب در افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد