وزارت-داخله-از-فرمان-رییس-جمهور-سرپیچی-می-کند

شماری از مسوولان شرکت های قراردادی مدعی اند که باجود صدور فرمان از سوی رییس جمهور غنی، وزارت داخله از پرداخت پول آنان سرپیچی می کند.

به گزارش افغان نیوز: محمد باز غیرت، رییس شرکت البدر امروز شنبه(30، حمل) طی یک کنفرانس خبری با ابراز نگرانی گفت؛ وزارت امور داخله برخورد نا مناسب با شرکت های قرار دادی دارد که قابل قبول نیست.

وی افزود؛ وزارت داخله یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون افغانی پول به شرکت های قراردادی بدهکار می باشد و رئیس جمهور دستور داده است که این مقدار پول باید پرداخت شود اما تا هنوز وزارت امور داخله هیچ توجه به این دستور نکرده است.

آقای غیرت مدعی است که قراردادهای این شرکت شفاف و از طریق رقابت آزاد گرفته شده است اما وزارت امور داخله خلاف قانون پول شرکت ها را پرداخت نمی کند.

شرکت های قراردادی در هر شرایطی پولیس را در همه نقاط کشور اکمال می کنند اما وزارت امور داخله خلاف تعهدش از پرداخت پول این شرکت ها سرپیچی می کند.

به گفته وی؛ عملکرد نهادهای دولتی سبب فاصله بین حکومت و ملت می گردد و اگر وزارت امور داخله پول شرکت های قراردادی را پرداخت نکند، آنان دست از سرمایه گذاری برداشته و سرمایه را به کشورهای خارج انتقال خواهند داد.

این درحالی است که وزارت امور داخله اکنون بیش از میلیارد ها افغانی بدهکار شرکت های ساختمانی نیز بوده و آنان چندین بار به این وزارت مراجعه کرده اند اما تا هنوز پول شان را دریافت نکرده اند.

وزارت داخله از فرمان رییس جمهور سرپیچی می کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد