وزارت-داخله-به-هواداران-احمدشاه-مسعود-هشدار-داد

وزارت داخله در پیوند به گرامیداشت از هفدهمین سالروز شهادت احمد شاه مسعود و هفته شهید به شهروندان هشدار داد که از دستورات پولیس ملی کشور در چوکات قانون پیروی نموده و باعث اخلال نظم وامن عامه نگردند؛ در غیر آن برخورد جدی می شود.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله آمده است که عنوان هفدهمین سالگرد شهادت قهرمان ملی" وفاق ملی در پرتو عدالت اجتماعی" نام گذاری شده و چون این دیدگاه متعلق به قهرمان ملی بوده بنــآ از پیروان و شهروندان کشور تقاضا می نمایم تا به این دیدگاه قهرمان ملی ارج گذاشته و از حرکت های نا شایسته که باعث اخلال امن ونظم می گردد، خوداری نمایند.

در چند سال گذشته دیده شده که کسانی با استفاده از حضور گرم مردم در تجلیل ازسالگرد شهادت قهرمان ملی، با استفاده از داشتن تصاویر قهرمان ملی در موتر های شان، حرکت هایی را سازماندهی می کنند که بدون شک شایسته علاقمندان قهرمان ملی و هواداران راستین او نمی باشد.

وزارت امورداخله به تمام منسوبان پولیس ملی دستورمیدهد تا در هماهنگی با نیروهای دفاعی کشور در تامین امنیت هفته شهید و هفدمین سالروز شهادت قهرمان ملی کشور از هرگونه تلاش دریغ نکنند.

پولیس ملی کشور به مصابه ای یک نهاد تنفیذ کننده قانون و با در نظرداشت منافع اکثریت مردم کشور، یک بار دیگر با استفاده از فرصت به اطلاع تمام شهروندان کشورمی رساند که از دستورات پولیس ملی کشور در چوکات قانون پیروی نموده و باعث اخلال نظم وامن عامه نگردند. در غیر آن با متخلفین برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

وزارت امور داخله از شهروندان شریف و متدین کشور صمیمانه تقاضا می نماید تا در صورت مشاهده افراد و اشیای مشکوک به شماره 119 پولیس و یا به نزدیکترین ماموریت پولیس اطلاع دهند.

این درحالی است که سال گذشته، شماری از هواداران مسعود با سلاح های شخصی و فیرهای های هوایی وارد شهر کابل شدند و تعدادی زیادی از مردم را با صداهای گلوله شان وحشت زده نموده بودند.

وزارت داخله به هواداران احمدشاه مسعود هشدار داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد