وزارت-داخله-جنگ-ما-مشروع-است

وزیر امور داخله کشور در مراسم حمایت از روز نیروهای امنیتی گفت که ما برای دفاع از حاکمیت و استقلالیت کشور می جنگیم و جنگ ما مشروع است.

به گزارش افغان نیوز: ویس احمد برمک، وزیر امور داخله امروز پنجشنبه( 10 – حوت) درکابل، طی مراسم حمایت از روز نیروهای امنیتی و دفاعی کشور گفت:« ما برای دفاع ازحاکمیت و استقلالیت کشور خود می جنگیم، بنابر این جنگ ما مشروع و برحق است.»

آقای برمک تاکید دارد که حکومت و مردم باید نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را حمایت نموده و به همکاری نیروهای امنیتی علیه دشمنان این خاک مبارزه نمایند.

از سوی هم، طارق‌شاه بحرامی، وزیر دفاع ملی کشور می گوید که جنگ در کشور، تحمیل شده است و ما جنگ نمی خواهیم. اما با قاطعیت و شجاعت، برای دفاع از حاکمیت و استقلالیت کشور و مردم  خود، با دشمنان مبارزه خواهیم کرد.

آقای بحرامی تاکید دارد که نیروهای امنیتی در شرایط سخت و نا امنی در خدمت مردم قرار دارند و قربانی می دهند و بزرگان سیاسی، اعضای پارلمان، نهادهای جامعه مدنی و رسانه ها باید نیروهای دفاعی و امنیتی خود را قاطعانه حمایت نمایند.

وی خاطر نشان ساخت، تعهد ما این است که منحیث یک اصل، مدیریت و رهبری مسلکی جنگ  و ادامه اصلاحات را در سکتور امنیتی و دفاعی کشور در اولویت قرار دهیم.

این درحالی است که دولت 9 حوت را روز حمایت و پیروزی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور گرفته و مردم نیز از این روز در سراسر کشور تجلیل نمودند.

وزارت داخله: جنگ ما مشروع است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد