وزارت-داخله-رویکرد-جنگ-علیه-طالبان-باید-تغییر-کند

سرپرست وزارت امور داخله کشور به تمام قوماندانان امنیه ولایات دستور داد که کار شان را در تامین امنیت با یک رویکرد جدید آغاز کنند.

به گزارش افغان نیوز؛ عبدالستار میرزکوال، سرپرست وزارت امور داخله، امروز دوشنبه(۳۱، جوزا) در یک ویدیو کنفرانس با قوماندانان امنیه ولایات، تاکید کرد که پس از این باید عمل‌کرد شان را در جهت مهار و سرکوب دشمنان تغییر داده و با قاطعیت از خاک خود دفاع نمایند.

وی به قوماندانان پولیس هشدار داد که اندک غفلت و بی‌توجهی در راستای دفاع از خاک و مردم، برایش قابل قبول نبوده و با کسانی که در این زمینه بی توجهی نمایند، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

سرپرست وزارت داخله روی رسیدگی به موقع به نیازمندی‌های اعاشوی، تجهیزاتی، تسلیحاتی و تحکمیات بیزها و پوسته‌های نیروهای پولیس در سطح کشور، و همچنان بهبود در مدیریت هماهنگی با سایر نیروهای امنیتی و دفاعی، و مثمریت فعالیت‌ها و سوق اداره بهتر تاکید ورزید.

قوماندانان پولیس نیز در این ویدیو کنفرانس از تلاش‌های بیشتر شان در راستای مبارزه با تروریزم و تنفیذ قانون، به سرپرست وزارت امور داخله اطمینان دادند.

در همین حال، بسم الله محمدی، سرپرست وزارت دفاع ملی از مردم خواست که در هر جغرافیا و محل که هستند در کنار نیروهای دفاعی و امنیتی خود قرار گیرند.

در اعلامیه وزارت دفاع به نقل از آقای محمدی آمده است؛ ما آماده هستیم که تمام تسهیلات و امکانات را در اختیار مردم قرار دهیم.

این درحالی است که صدها تن از شهروندان کشور در ولایت‌های، جوزجان، باغیس و پروان علیه طالبان بسیج شدند و نگذاشتند که ولسوالی‌های این ولایات به دست طالبان بیفتد. 

وزارت داخله: رویکرد جنگ علیه طالبان باید تغییر کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد