وزارت-دفاع-تروریستان-در-خاک-افغانستان-جا-ندارند

جنرال محمد رادمنش، سرپرست دفتر سخنگوی وزارت دفاع ملی کشور گفته است که تروریستان در خاک افغانستان جا ندارند و چنین بازی‌ها کار استخبارات پاکستان است.

به گزارش افغان نیوز: جنرال محمد رادمنش، سرپرست دفتر سخنگوی وزارت دفاع ملی کشور در واکنش به اظهارات اردوی اسلام آباد مبنی براینکه تروریستان از افغانستان وارد خاک پاکستان شده و در مناطق باجور و بلوچستان بر نیروهای سرحدی حمله کرده‌اند، به رادیو آزادی گفت؛ تروریستان در خاک افغانستان جا ندارند و چنین بازی‌ها کار استخبارات پاکستان است.

وی افزود؛ این مسئله وضاحت دارد که شورای کویته، شورای پشاور و میرانشاه در داخل پاکستان فعالیت دارند و هر عملی‌که در آنجا صورت می گیرد، مقصیر خود اسلام آباد می باشد؛ درحالیکه پاکستان کوشش داشته‌است برف بام خود را بر بام افغانستان بیندازد. شما خبر دارید که حتی شروع تربیت تروریستان در پاکستان شده‌است.

دفتر مطبوعاتی اردوی پاکستان گفته‌است، در حملات اخیر بر نیروهای سرحدی‌اش در باجور خیبر پشتونخواه و کاریز قمر الدین بلوچستان، ۴ نیروی سرحدی و یک سرباز قوای هوایی پاکستان زخمی‌اند و در حملات جوابی ۶ حمله کننده را کشته‌اند.

قابل ذکر است که پاکستان قبل از این نیز اتهام وارد کرده بود که تندروان مستقر در خاک افغانستان حملاتی را بر نیروهای سرحدی پاکستان انجام می‌دهند.

وزارت دفاع: تروریستان در خاک افغانستان جا ندارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد