وزارت-شهرسازی-به-فکر-بازسازی-شود

دکتور عبدالله عبدالله به وزارت شهرسازی و مسکن دستور داد تا برای بازسازی اقدام عملی نموده و به فکر آبادی و زیبای شهر ها گردد

به گزارش آژانس افغان خبر: داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور امروز دوشنبه(۱۳ جدی)  در جلسه شورای وزیران به  وزارت شهرسازی و مسکن گفت تمامی مشکلات و تمویلی ها در جلسه آینده شورای وزیران گزارش داده شود تا برای رفع مشکلات این وزارت اقدامات لازم صورت گیرد.

رییس اجراییه تصریح نمود بنا به تعهدات حکومت وحدت ملی در رابطه به بازسازی شهرهای کشور تا به حال ناکام بوده و تلاش می شود در سال‌ های آینده این وعده ها تا حدی تحقق پیدا کند.

آقای عبدالله عبدالله اضافه می کند که یکی از برنامه های اصلی بازسازی ولایت غزنی و زابل می باشد که در آینده رسیدگی خواهد شد.

او همچنان یادآور شد که ولایت نورستان یکی از محروم‌ترین ولایت در کشور است از سوی دولت نیز همیشه مورد بی توجهی قرار گرفته و امید است به مشکلات این ولایت رسیدگی شود.

وی در حالی از بی توجهی دولت در این ولایت سخن می گوید که مردم نورستان در برابر شورشیان خود مقاومت کرده با نیروهای امنیتی همکار هستند.

رئیس اجراییه در پایان از اتحادیه باربری و ترانسپورت خواست تا با جلب سکتورهای خصوصی به خصوص فواید عامه کار سازندگی پل و پلچک ها را آغاز نمایند.

وزارت شهرسازی به فکر بازسازی شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد