وزیر-داخله-از-گام‌های-عملی-در-راستای-اصلاحات-خبر-داد

وزیر امور داخله کشور می‌گوید که رهبری این وزارت با استفاده از دیدگاه‌ها و نظریات مردم، گام‌های عملی را در روند اصلاحات ساختاری برداشته است.

به گزارش افغان نیوز: مسعود اندرابی، وزیر امور داخله کشور در کنفرانس مشوره، تفاهم، همکاری و اعتمادسازی میان مردم و پولیس در کابل، گفت که رهبری این وزارت با استفاده از دیدگاه‌ها و نظریات مردم، گام‌های عملی را در روند اصلاحات ساختاری برداشته است.

اندرابی همچنان تصریح کرد که اعتماد و همکاری مردم بالای پولیس شرط اصلی موفقیت این نیروها در کار تأمین امنیت و تنفیذ قانون است و تنها راه کسب این اعتماد، احترام و همکاری متقابل میان پولیس و مردم می‌باشد.

آقای اندرابی، در بخش پایانی این نشست اطمینان داد که به هریک از پیشنهادات و انتقادات مردم توجه جدی نموده و در نشست بعدی نتیجه آن را با مردم شریک خواهد ساخت.

این درحالی است که روز گذشته، وزارت دفاع ملی کشور اعلام نمود که نیروهای امنیتی از پرتاب ۴ فیر راکت طالبان بالای شهر کابل جلوگیری کرده اند.

مسوولان کمیسیون مستقل حقوق بشر با ابراز نگرانی می‌گویند که افزایش خشونت‌ها در سراسر کشور به اعبتار روند صلح صدمه وارد کرده است.

وزیر داخله از گام‌های عملی در راستای اصلاحات خبر داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد