وسایط-فاقد-اسناد-ثبت-و-راجستر-گردد

شورای امنیت ملی طرزالعمل پلان تطبیقی ثبت و راجستر وسایط فاقد اسناد و بایومتریک متصرفین را به منظور کاهش تهدیدات امنیتی مورد تایید قرارداد.

به گزارش افغان نیوز: جلسه شورای امنیت ملی تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور در ارگ دایر گردید.

در این جلسه، وزرای سکتور دفاعی و امنیتی با ارائه گزارش از وضعیت امنیتی ولایات هلمند، ارزگان، کندز، فراه، بغلان، فاریاب و کنر و از عملکرد نیروهای امینتی و دفاعی کشور گزارش دادند.

در این راستا شورای امنیت ملی هدایات لازم را جهت جلوگیری از بروز تهدیدات امنیتی صادر نمود.

شورای امنیت ملی با توجه به تهدیدات امنیتی، مضاعف ساختن تلاش های سازنده و موثر ارگان های دفاعی و امنیتی کشور را در راستای جلوگیری از بروز تهدیدات تروریستی و هراس افکنانه‌ی دشمن امر حتمی دانسته و به این منظور به ارگان های ذیربط هدایت داده شد تا پلان های خویش را در سطوح استراتیژیک و تاکتیکی به صورت منظم و سیستماتیک عملی ساخته و در این زمینه هماهنگی لازم را بین ارگان های ذیربط ایحاد نموده و همکاری هر چه بیشتر و همه جانبه مردم را جلب نمایند.

در اخیر جلسه، شورای امنیت ملی پلان تطبیقی طرزالعمل راجستر وسایط فاقد اسناد و بایومتریک متصرفین را در پرنسیب مورد تایید قرار داد و به ارگان های ذیربط هدایات لازم را صادر کرد.

شورای امنیت ملی به وزارت امور داخله وظیفه سپرد تا به منظور راجستر وسایط، بایومتریک متصرفین و پرداخت محصول گمرکی تمام وسایط فاقد اسناد، اعلامیه را ترتیب و مطابق راه کار پلان تطبیقی راجستر وسایط فاقد اسناد، اقدامات عملی را اتخاذ نمایند.

وسایط فاقد اسناد ثبت و راجستر گردد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد