وصف-نیروهای-امنیتی-در-سخنان-رییس-جمهور-غنی

رییس جمهور غنی، در نشستی که به منظور تقدیر از نیروهای امنیتی در ولایت هرات برگزار شده بود، گفت که دشمنان در میدان‌های جنگ شکست خورده و آنان جرئت مقابل شدن با نیروهای دفاعی کشور را ندارند.

به گزارش افغان نیوز: ارگ ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید که آقای غنی با مسؤولان ملکی و نظامی هرات در قول اردوی ۲۰۷ ظفر دیدار کرده و به‌ منظور تامین امنیت و سرکوب دشمنان مردم، به آن‌ها هدایات لازم داده‌است.

درخبرنامه به نقل از رییس جمهور آمده که از برکت مبارزه، دلیری و قربانی‌های نیروهای امنیتی، دشمنان مردم افغانستان در میدان‌های جنگ شکست خورده و آنان جرئت مقابل شدن با نیروهای دفاعی کشور را ندارد وعلاوه کرده نیروهای امنیتی باعث شدند تا پروژه‌های بزرگ ملی در حال تطبیق می‌باشد.

رییس جمهور کشور هم‌چنان گفته از اثر قهرمانی‌ها و قربانی‌های نیروهای امنیتی، جهان را قانع ساخته و افزوده مردم افغانستان افراد مسلح غیر مسؤول و ناقضان قانون را نمی‌خواهند؛ بل نیروهای امنیتی و دفاعی خود را دوست دارند و هرروز اعتماد شان بالای آنان افزایش می‌یابد.

وی با توجه به مشکلات نیروهای امنیتی به مسؤولان ذی‌ربط دستور داده تا البسه و کفش‌های قوای مسلح را در مطابقت به فصل‌های سرما و گرما تهیه  و در بخش جهیز و تمویل بررسی‌ همه جانبه نمایند.

محمداشرف غنی  تاکید کرده تا در اعطای معاشات و امتیازات به سربازان و نیز در بخش‌های مختلف باید کاغذپرانی از بین برود و تسهیلات لازم فراهم گردد.

رییس جمهور هرچند قبل از این نیز از وضعیت بد بیمارستان‌های پولیس در شهر کابل نیز شدید انتقاد نموده بود، اما روز گذشته در هرات، یک‌بار دیگر گفت که وضعیت بیمارستان پولیس قابل قبول نمی‌باشد و نیاز به اصلاحات بیش‌تر دارد.

وصف نیروهای امنیتی در سخنان رییس جمهور غنی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد