وضعیت-افغانستان-با-آنچه-در-رسانه‌ها-می‌نماید-متفاوت-است

وزارت خارجه امارت اسلامی گفته که اعضای یک حزب اتریشی در سفری به کابل با امیرخان متقی، سرپرست این وزارت دیدار و گفتگو کرده اند.

به گزارش افغان نیوز؛ حافظ ضیا احمد، معاون سخنگوی وزارت خارجه‌ ا.ا در شبکه اجتماعی ایکس نگاشته که آقای متقی در دیدار با اعضای حزب آزادی اتریش گفته است: وضعیت افغانستان «نسبت به آنچه در رسانه‌ها می‌نماید و گفته می‌شود، تفاوت زیاد و مثبت دارد».

به نقل از پیامی حافظ ضیا احمد، متقی ابراز خرسندی کرده که اعضای حزب آزادی اتریش وضعیت افغانستان را از «نزدیک و به‌طور حقیقی» می‌بینند.

در پیامی معاون سخنگوی وزارت خارجه ا.ا آمده است آقای متقی با اعضای حزب آزادی اتریش در رابطه به فراهم‌سازی خدمات قنسولی و ایجاد سایر تسهیلات برای حل مشکلات شهروندان در ویانا نیز گفتگو کرده است.

حافظ ضیا احمد نگاشته که اعضای حزب آزادی اتریش در صحبت‌های‌شان وضعیت افغانستان را بهتر از آنچه قبل از سفر به کابل از‌ رسانه‌ها شنیده بودند، خواندند.

آنان افزوده اند که در کابل آزادانه گشت‌وگذار و با شماری از شهروندان در مورد وضعیت فعلی صحبت کرده‌اند.

ضیا احمد به نقل از اعضای حزب آزادی اتریش آورده است که شهروندان افغانستان از وضعیت فعلی خوشحال اند و زندگی خود را مصون می‌دانند.

یوهانس، عضو حزب آزادی اتریش گفته است: «من متأسفم که حکومت مرکزی افغانستان (طالبان) که امنیت سرتاسری را تأمین کرده و به چهاردهه نابسامانی در افغانستان نقطه‌ی پایان گذاشته است، باز هم به رسمیت شناخته نمی‌شود».

با این حال، حافظ ضیا احمد، معاون سخنگوی وزارت خارجه‌ ا.ا گفته است که اعضای حزب آزادی اتریش وعده سپرده که تصویر واقعی افغانستان را به اروپا منتقل می‌کنند.

وضعیت افغانستان با آنچه در رسانه‌ها می‌نماید متفاوت است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد