وعدۀ-عمر-داوودزی-به-مردم-صلح-به‌-زودی-می‌آید

نمایندۀ خاص رئیس جمهور غنی در امور منطقوی خطاب به ولسوالان گفت؛ پیام من را به مردم محل برسانید که صلح به زودی آمدنی است.

به گزارش افغان نیوز: محمد عمر داوودزی، نمایندۀ خاص رئیس جمهور غنی در امور منطقوی برای اجماع صلح، شام دیروز در مراسم اختتامیۀ دومین کنفرانس ملی ولسوالان که تحت عنوان “گفتمان ملی حکومتداری محلی” در ارگ برگزار گردیده بود، خطاب به ولسوالان گفت که مذاکرات صلح نتیجه می دهد و صلح به زودی آمدنی است، پس این پیام را به مردم محل برسانید.

داوودزی افرود که ما صلح پایدار می خواهیم، صلحی که عادلانه باشد و وحدت ملی ما در آن تقویت گردد. وی خاطرنشان کرد: صلحی را که ملت می خواهد باید در چارچوب قانون اساسی باشد، به مشارکت بین المللی ضمانت بدهد و تحت رهبری دولت باشد.

وی خطاب به ولسوالان گفت که با ما در تماس باشید و مشورت ها، نگرانی ها و پیشنهادات تان را از طریق ادارۀ مستقل ارگان های محل برای ما برسانید.

رئیس جمهور غنی در این مراسم گفت: ولسوالی ها اولین نقطۀ تماس ارتباط با دولت و ملت اند و نقش آنان در حکومت دارای اهمیت است و شما نماینده های خاص من در محلات تان هستید.

قابل ذکر است که در این مراسم فرهاد خادمی، ولسوال غوریان هرات، نورآقا سامی ولسوال غوربند پروان، محمد یاسین نجفی زاده ولسوال لعل و سرجنگل غور و محمد گل شرافت ولسوالی بگرامی کابل به نمایندگی از سایر ولسوالان صحبت کردند.

وعدۀ عمر داوودزی به مردم: صلح به‌ زودی می‌آید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد